• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : شايد براي شما هم..
  • نظرات : 7 خصوصي ، 80 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + طيب 

    قابل توجه قل سايه محترم شما را به آرامش دعوت مي کنم.سرکار فرموديد:

    "يکي از دوستام ميگفت من توي هر موقعيت سختي که توي زندگيم قرار بگيرم همون کاري رو ميکنم که اگه شوهرم جاي من بود ميکرد، دليلي نميبينم که به قانون اينکه هميشه خانمها ايثار ميکنن عمل کنيم .و حق هم داره دوست من که براي کسي بميره که براش بميره نه فقط تب کنه!نميخام بگم واقعا اينقدر دنيا سياهه و اصلا هم نميتونم به اين فکر کنم با استدلالي مثل دوستم عمل کنم ولي کاش اين ايثار هميشگي زنان حق مسلم مردان نميشد تا اين قدر بي بها به نظر برسه و وقتي که هم که ايثار نکردن مجرم شناخته بشن و در نقطه مقابل خيانت مردان (البته در اقليت) به سادگي توجيه ميشه و..."

    قل سايه محترم آقا سيد جواب کاملي دادند که شما ظاهرا کم توجهي داشتيد.دادتان در آمد.صدايم کرديد. جواب شما مفصل است ولي شما که ميدانم اهل قناعتيد و تقوا به کم بسازيد. کساني سکولار مي انديشند و اومانيته ماهيت عملشان و وارد جو که مي شوند چون کمونيستها مناظره را به منازعه بدل ساخته و با ادعاي داشتن سند مي گويند بگم؟! بگم؟!

    آنرا که حساب پاکست... و تازه در اقليت طلا هم که باشيم چه منتي به خاکست

    خدمت سيد بزرگوار (شيطنت کم کن) باني و مدير سايت معظم لبگزه بنده اهل دعوا نيستم مولايم فاتح خيبرست.خيبريم و خط شکن . ما درس آموخته مکتب حسينيم و درس پس مي دهيم.در جوابي که وعده ي حتم يا شايدش را داديد لطف نموده بفرماييد غير خود سازي و امر به معروف و نهي از منکر و انتظار فرج دگر چه بايد کرد؟ بازهم توجيه کنيم که نگوييم حکومت.بخوانيم و بنويسيم جمهوري که البته به يقين حکومت اسلام به رهبري نور چشمي ي رسول الله بر پا خواهد شد ان شاالله

    پاسخ

    سلام.. ما و شيطنت..‌؟ چه حرفااااااااااا