• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : جغرافياي مسلمانان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رعنا 

    سلام به آقا سيد بزرگوار وبلاگستان

    ما بعد از خواندن متن شما آمديم كه كامنت بنگاريم!

    البته نگاهكي هم به كامنتهاي دوستان كرديم و نكاتي هم در آنها يافتيم ...

    خب ببينين حاج آقا، افزايش جغرافياي مسلمانان خيلي خوبه اما بايد ديد كدوم نوع از مسلمانها افزايش پيدا مي كنند؟

    آيا امثال مسلمانان اندونزي يا تركيه هستند؟ خانمهايي با حجاب كامل و رنگهاي روشن،‏يا امثال مسلمانان طالباني و عربي با روبنده و سرتاپا مشكي!

    آيا با زياد شدن تعدادشون، امثال آقاي قذافي ها قراره بهشون حكومت كنه كه چندين نفر دختر ايتاليايي كه حتما!!! بايد قدشون بالاي 170 باشه و زيبا باشن و .... بعد به پاداش مسلمانيشون بهشون قرآن هديه بدن يا مسلماناني از جنس امام خميني و شهيد مطهري و آيت الله صانعي نقش رهبريشون رو به عهده ميگيرن با کتاب ارزشمند فلسفه حجاب و نظرياتشون در خصوص حق و حقوق خانمها
    آيا اين زياد شدن جغرافياي مسلمانها، باعث مسلمان شدن ارثي ميشه که فقط به واسطه مسلمان بودن پدر و مادر، بچه ها هم مسلمان ميشن يا بهتر بگم اسم مسلماني رو يدک ميکشن و هيچ توجهي به تعاليم دينشون در خصوص حق الناس و دروغ و دزدي و مال مردم خوري و ريا و هزار و يک جور گناه ديگه ندارن يا امثال شهيد باکريها و شهيد همت ها و عباس بابايي ها زياد ميشن ؟
    اين افزايش تعداد مسلمانها، آيا باعث اين ميشه که ما فکر کنيم مديريت جهان کار ماست و هي امر بهمون مشتبه بشه که فکر کنيم از طرف خدا اومديم و براي اين و اون نامه بنويسيم و به اسم هدايت مستقيم از طرف امام زمان هر طوري که دلمون خواست، مردم کشورمون رو مديريت کنيم و موقع پاسخگويي هم صاف تو چشمشون نگاه کنيم و دروغ تحويلشون بديم؟

    بايد ديد کدوم نوع از مسلمانها دارن زياد ميشن و بايد با توجه به اون نوعي كه دارن زياد ميشن اهل فکر و فرهنگ چاره اي انديشه کنند ....

    خدا نگهدارتون باشه