• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : دلم ماهواره مي خواهد..
  • نظرات : 5 خصوصي ، 24 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + ياس 

    يه بار توي يه مستند تلويزيوني شنيدم يهودي هاي هاليوودي زماني که براي بارهاي اول ميخواستن سکس رو تو سينما به شکل تقريبا امروزيش وارد کنن با مشکلاتي مثل اعتراض خانواده ها مواجه بودن ، به همين خاطر دست به يه کار جالب توي سينما زدن و اون هم اين بود که فيلم رو با محتواي مذکور ميساختن به راحتي و در انتهاي کار يه پلان به نتيجه گيري و مذمت و بايد و نبايد اختصاص ميدادن و به اين ترتيب با دور زدن افکار مردم به مقصود پليدشون ميرسيدن .

    حالا شما فکر کنيد تمام اين فيلم مبتذل ديده شده و تاثيرش رو گذاشته . حالا شما بعدش هي بيا بگو اينا بده مذمومه ؛ غافل از هزارو يک نبايدي که حريممش شکسته شده و قبحش ريخته.

    + ياس 


    سلام و روز بخير و تبريک.

    واقعا تاسف باره ، همين الان دارم به راديو آوا گوش ميدم ؛ باورتون نميشه اگه بگم يک ساعتو نيمه که روشنه ولي سر جم سه تا آهنگ ايراني پخش کرده!! تماما آپرا و باخ و بتهوون ...

    مگه ما موسيقي اصيل تو کشورمون کم داريم که همش موزيک و موسيقي بي پشتوانه فرنگي بايد گوش بديم ؟

    تا کي نشخوار کننده نشخوار نشخوار شده ي کشوراي ديگه باشيم؟؟؟

    البته سريال "راه طولاني" از ابتدا تا حالا پر از ضعفهاي اينچنيني بوده و تحت عنوان نکات آموزشي براي خانواده ها (هم والدين و هم بچه ها) صحنه هاي لج درآوردني بسياري به خوردمون داده. اما شخصا به عنوان کسي که معترض به اين سبک فيلم سازيه، هيچ شيوه ي مناسب تري که هم جذاب براي طيف مختلف بيننده ها باشه و هم در عين حال اونها رو متوجه بسياري از اشتباهاتشون بکنه سراغ ندارم. کاش اگر شما ايده ي بهتري داشتين مطرح مي کردين. نه اينکه صرفا اعتراضي خشک و خالي کرده باشين که خب مثل هميشه هم تغييري ايجاد نخواهد کرد.

    نتيجه گيري تون در "پ ن" هم که کلا همه ي نوشته تون رو به باد داد!!

    پاسخ

    يعني اگر ايده‌ي بهتري داشتيم و مطرح مي‌کرديم تغييري ايجاد مي‌کرد؟ نه رضوان عزيز.. بارها گفتيم و نشنيدند...اما در مورد پ ن : اون نتيجه گيري نبود.. اون خودش يک نوع اعتراض بود..
    سلام. خسته نباشي.انشاالله کساني که دغدغه هنر اسلامي رو دارند بايد دانشگاهي مثل صدا و سيما را به دست بگيرند.حالا هي بگيم اين فيلم بد،اخه،جيزه.
    + طايفي 
    دل ما هم به شدت از اين چيزها و صد البته چيزهاي ديگر گرفته
    به ياد ما فرزندان ما هم باشيد
    + At 


    متاسفانه منم ديشب کلي سر اينجاي فيلم بحث داشتم و غر زدم.

    يکي مي گفت مشکل عدالت اجتماعيه ! اگه باباشون زندان نبود و ازاد بود بچه هاشو بهتر جمع مي کرد !!!

    قال الامام الهادي (عليه السلام):
    الدُّنْيا سُوقٌ رَبِحَ فيها قَوْمٌ وَ خَسِرَ آخَرُونَ.

    دنيا همانند بازارى است كه عدّه اى در آن براى آخرت سود مى برند و عدّه اى ديگر ضرر و خسارت متحمّل مى شوند.
    اي هادي امت ! اي نقي ! فداي نام زيبايت . بخدا که بيزاريم از دشمنانت و نفرين ماست بدرقه راه تباهي که ناکسان ناسپاس رفته و به ساحت مقدست اهانت کرده اند و با قلم و قدم اين جسارت نابخشودني را محکوم مي کنيم وبه پاي ولاي تو و دفاع از حريم نام تو ، تا آخرين قطره خون ايستاده ايم .
    «گروه اينترنتي رهروان ولايت» در راستاي دفاع از حريم ولايت و اعلام انزجار از فعاليت هاي عده اي کور دل از روز شهادت امام هادي عليه السلام تا نيمه شعبان اقدام به راه اندازي جنبش اينترنتي هادي امت نموده است از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي هادي امت» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.
    لطفا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش هادي امت لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
    http://www.jonbeshnet.ir/gallery/96
    آدرس صفحه ويژه جنبش هادي امت :
    http://www.jonbeshnet.ir/imamhadi




    سلام استاد بزرگوار

    به علت مشغله فراوان و گرفتاري‌هاي زندگي كه كمابيش از آن اگاهيد مدت زيادي است كه به اينجا سرنزدم اما امروز توفيقي شد كه بيايم و بر دانسته‌هايم بيفزايم

    ما را هم در غم خود شريك بدانيد يادم مي‌آيد زماني كه درجنوب بودم و برنامه تلويزيون كشورهاي عربي را مي‌ديدم با افتخار ميگفتم كه صدا وسيما ما كجا و اين برنامه هاي سراسر تبلغ و چيپ كجا اما با كمال تاسف بايد بگويم كه داريم دست اعراب را در اين مقوله از پشت مي بنديم. به جايي اينكه سليقه مخاطب را جهت بدهيم و ارتقا بخشيم برنامه ها را تا سطح سليقه مخاطب عام پايين آورده ايم دعا بفرماييدخداوند همه را به راه راست هدايت فرمايد...

    طره آشفتگي

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 13 تير 91 نوشته (آن چه به جايي نرسد) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
     <      1   2