• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : تقصير کيست؟
  • نظرات : 6 خصوصي ، 55 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اركيده 
    روحاني عزيز از پاسخگويي شما خوشحالم اولا من تهمتي به کسي نزدم اگر با دقت مطالعه کرده باشيد گفتم: "در اين قشر يک باغيرت پيدا شد" به نظر شما اين جمله اينطور معني مي شود که بقيه بي غيرتند؟؟؟!!! استاد لبگزه اين تعبير از شما بعيد است!!!!!!! ولي بهترين راه حل اين است که قشر روحانيت محترم تمام هم و غم خود را در راه ارشاد مردان و تعليم اخلاق و رفتار و کنترل غريزه کوفتي جنسيشان صرف کنند تا هم خدا راضي باشد هم خلق خدا و ديگر شاهد رخداد جناياتي که غالبا 90 درصد اين غريزه در آن دخيل است نباشيم
    پاسخ

    با تشکر.. همين که لحنتان نشان مي دهد که مغرضانه نگاه نمي کنيد باعث خوشحالي است.. اما متاسفانه بايد بگم پاسخ شما در سوال اولتان دقيقا آري است.. يعني همان جمله اي که داخل گيومه گذاشتيد "در اين قشر يک باغيرت پيدا شد" مفهومش دقيقا اين است که بقيه بي غيرتند.. اين را اگراز من قبول نمي کنيد از علماي منطوق و مفهوم سوال کنيد..
    بهترين راه حلتان را هم قبول دارم اما بدانيد که هميشه در مقابل دعوت به کنترل غريزه و اطاعت از خدا و پرهيز از گناه هميشه شيطان است که دعوت به آزادي مطلق و بي بند و باري و غور در شهوات را دعوت مي کند..