• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : دوستان سابق!!
  • نظرات : 7 خصوصي ، 38 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام و عرض ادب.
    با اداي مبارزه رو درآوردن موافقم چون بايد خيلي خيلي عميق تر بود.دنباله رو نبودن خوبه.چيزي که فرهنگ ما ايرانيها شده!تو همه زمينه ها!

    اما بازم ميگم چرا حاکميت نميخواد بپذيره مخالف دارد؟ چرا صداها در گلو خفه ميشه که اينگونه دشمن (البته معتقدم چيزي به اسم دشمن وجود نداره تو دنياي امروز،بلکه همه ي کشورها طبق منافعشون عمل ميکنن وگرنه ونزوئلا و ...عاشق چشم و ابروي ما نيستند!) از آن سوء استفاده کنه؟
    من بايد چي رو واقعا باور کنم.خداييه خداييش بي بي سي بعد از انتخابات بيشتر دروغ گفت يا بيست و سي؟؟!؟!؟!؟!
    اينم بگم من خودم فقط به دلايل اقتصادي اصلا درست نميدونستم راهپيمايي امروز رو ، اما حق دارند نشون بدن مخالفا که اونهام هستن و اونهام سهمي دارن و خسته شدن از اين برنامه سازي هاي صداوسيما و سخنراني هاي تحقير آميز و توهين آميز.

    بنظرم نبايد سياه و سفيد ديد که حکومت سفيد بوده و معترضا سياه!

    چند دقيقه پيش تو خبرگزاري فارس ميخوندم که گفته بودن امروز منافقا به حدود 3 نفر شليک کردن! خيلي خوبه که انقدر تشخيص سريعي دارن که منافق بودن!و چه بد که تشخيصشون هميشه بعد از شليکه!

    آقاي واحدي.سيد عزيز.بي تقوايي و دروغگويي موج ميزنه.کاري کنيد.
    پاسخ

    سلام ميثم جان.. من اينجا سخن گوي حاکميت نيستم ولي معتقدم حکومت نه اينکه نخواد بپذيره که مخالف داره.. حاکميت جلوي آشوب و به هم زدن امنيت رو مي گيره.. هرحکومتي هم باشه اين کارو مي کنه و هيچ حکومتي در مقابل ايجاد ناامني سکوت نمي کنه..
    در مورد بي بي سي و بيست وسي هم قضاوتي ندارم اما بدونيد که جنگ رسانه است و جنگ نرم.. و مي دونيد که در جنگ حلوا پخش نمي کنند.. هم تاکتيک هست هم تکنيک هم خدعه و هم ..