• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : دوستان سابق!!
  • نظرات : 7 خصوصي ، 38 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فرزانه 
    سلام آقا سيد..خوبين؟
    من به چپ و راست کاري ندارم..ولي کلا گله دارم..از شما تعجب مي کنم که هميشه به قول خودتون طرفدار نسل امروزي بوديد...شما بگيد..اگر فرزند خود شما در سال گذشته فقط براي تماشاي تظاهرات انتخابات مي فت و گوله ميخورد، بازم از اين حرفا مي زديد؟
    بازم ميگم که همه ما روزي ميميريم...مهترين اصل اينه که آدم بايد انصاف داشته باشه..شما سيد هستيد و اصالت بزرگي بر گردن شماست..شما خودتون بهتر از هر کسي ميدونيد که چي درسته و ي غلط..ولي هيچ حکومتي به زور تفنگ و شکنجه و اعدام و .. دوام نداره..درست نميگم؟اگر کسي به کار خودش مطمئن هست و ميدونه که مطابق اسلام رفتار مي کنه.نبايد از هيچ کس ابائي داشته باشه درسته؟
    پس شما بگيد چرا؟ چرا سال گذشته اين همه اتفاق افتاد و متاسفانه خود شما هم در پيامي به گونه اي حرف زديد که اين موارد رو تاييد کرديد؟ از شما تعجب ميکنم..واقعا تعجب مي کنم..اگر اون موقع حرفي نزدم ترجيح دادم سکوت کنم ولي مطمئن هستم روزي خود شما هم به جوابها خواهيد رسيد..ولي اميدوارم که خيلي دير نشه..فقط بدونيد همه ما روزي بايد به وجدان و خداي خودمون پاسخ بديم..
    پاسخ

    سلام.. با تمام احترامي که براتون قائلم اجازه بدين يه کم بي پرده تر حرف بزنيم.. آيا طرفداري از نسل امروز به معناي دست برداشتن از اعتقاداتم است؟ آيا نسل امروز همه مخالف اين نظام هستند؟ پس اين نسل امروزي ها که روز 22 بهمن ايران را دگرگون کردند از کجا آمده بودند؟ اتفاقا همين سوال که کردين که اگه فرزند من در تماشاي تظاهرات تير بخوره بازم از اين حرفها مي زدم يا نه نشان از احساسي نگاه کردن به موضوع است.. جواب سوال شما کاملا آري است.. يعني نه اگه حتي براي تماشا که اگر حتي در تظاهرات مخالفت هم شرکت مي کرد و تير مي خورد باز هم حرفم همين بود که الان هست.. اتفاقا اين نشانه اعتقاد به اصولي مهم و اعتقاد به آخرت است که شما گفته ايد همه مون يه روز مي ميريم.. من نه چپ رو تاييد مي کنم و نه راست رو.. حالا شما از کجا چنين چيزي به دست آروديد نمي دونم.. اما من اصل نظام و منافع ملي را تاييد مي کنم که متاسفانه هيچدام از جناحها براش ارزش قايل نيستن و براي رسيدن به قدرت براحتي ازش مي گذرن.. من با اعلام تظاهرات 25 بهمن با هزار و يک دليل منطقي مخالفم و اونو فقط آب به آسياب دشمن ريختن مي دونم..
    از هرچه بگذريم جالبه که شما دارين پيش بيني مي کنين که من روزي به جواب خواهم رسيد.. من اتفاقا چون بر اساس ملاک هاي ديني و عقلايي حرکت مي کنم بيست سال است که به جواب رسيده ام..
    برام جالب تره که بچه هايي امروز دم از مبارزه و مخالفت با نظام جمهوري اسلامي مي زنن که دوتا کتاب هم نخوندن.. هنوز فرق آزادي و بي بندوباري رو نمي دونن.. فقط پز روشنفکري دادن رو توي اداي مبارز بودن در آوردن مي دونن..