• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : مديريت از نوع خودماني..
  • نظرات : 8 خصوصي ، 29 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    همان مرورگر قبلي هستم که براي اينکه خيال کنيد کس ديگه اي هستم اسمم را تغيير داده ام اما اگر زرنگ باشيد که انشاله هستيد و من جسارت نمي کنم. مي توانيد از روي آي پي براحتي بفهميد اين آدم همان قبليه است.

    در مورد پست هايتان دو سه تا نظر دارم :

    1_ به روز رساني وبلاگتان واقعا مرا شگفت زده کرد با اين مشغله وبلاگ نويس قهار و به روز رساني شده بودن خيلي هنر است . حقيقتا خسته نباشيد و خدا قوت. با شوق و قوت هر چه تمام تر به اين کار ارزشمند( و البته هنوز آماتوريتان)ادامه بدهيد و از خستگي نهراسيد.

    2_ مطالبتان البته ار غناي محتوايي برخوردار است اما مثل همه ي اعزّه ( و من جمله خودم) داد مي زند که با ادبيات فارسي و دستور زبان خيلي مـأنوس نيستيم.موضوعي که حتي تفسير نمونه را هم درگير کرده. و آنجا که عقاب پر بريزد از پـشـِّه ي ناتوان چه خيزد.(خودم را مي گويم)

    3_ بطور خاص در مورد طنز تلخي که در همين پست نوشته ايد و بعبارتي احتمالا زحمت کپي پيست آنرا به خود داده ايدعرضه مي دارم:

    جدا و جدا و اکيدا و بلکه خواهشمندانه توصيه مي کنم کتاب چرا عقب مانده ايم را بخوانيد ( و همچنين جامعه شناسي خودماني را) و به مريداتان هم توصيه و هديه نماييد که من خود نيز چنين کرده و مي کنم با اين تفاوت که مريدي ندارم!


    پاسخ

    سلام.. خوشحاليم از اينکه آماتوريم.. چون حرفه اي بودن مجبورت مي کند از يه چيزايي دست برداري.. دوم ما حاضريم از محضرتان براي ادبيات استفاده کنيم و تلمذ کنيم که معتقديم هميشه دانش آموزيم.. سوم هم چشم