• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : ول ن ت ا ي ن
  • نظرات : 1 خصوصي ، 38 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام اقا سيد بزرگوار ....

    ولنتاين شما هم مبارك [نيشخند]

    من باز مثل هميشه با كوله باري از شرمندگي خدمت رسيدم . بماند كه چطوري فرصتها كم است و من درگير و گرفتار و من هم كم پيدا و كم سعادت و بي معرفت ...

    در هر ايراني به نكات و ويژگيهايي كه بر مي خوريم واقعا منحصر به ايراني است و خيلي از آنها جالب و گاه شگفت انگيزند . اما گاهي وقتها رفتار ها و كارهايمان پر از تضاد و تفاوت است . بماند كه مهمان نواز و غريبه نوازيم . بماند كه براي خارجي و فرهنگ خارجي بيشتر از هموطنان مان ارزش قائل مي شويم .

    ديدگاه و نگرش خيلي از ما ايرانيان از غرب و فرهنگ غرب اينه به كل هر آنچه از غرب مي آيد تكفير مي كنيم . مي گوييم تهاجم فرهنگي و اخر و عاقبت بد در كارمون هست در مقابل عده اي ديگر آن را نشانه تجدد و تمدن و به قول معروف با كلاس بودن مي دانيم و در مقابل عده‌اي ديگر آن را نشانه تجدد و تمدن و به قول معروف با کلاس بودن، مي‌دانيم. در کل برخورد واقع‌گرا، ميانه‌رو و انتقادي کمتر داريم .

    آقا سيد نمي دونم بگم بد روزگاريه ... يا زمانه عوض شده يا ما عوض شديم ... متاسفانه در بين خانواده ها كسي حاظر نيست به جوانان آگاهي و خط مشي نشون بده و فرهنگ سازي كنه نه تنها در خانواده ها در جامعه هم چيزي جايگزين نشده است . هميشه مي گويند بايد نبايد ... اين كار رو بكن اون كار رو نكن ... اما شده تا حالا يه راه و روش مطلوب پيش پاي جوانان بگذارند ؟

    هميشه حسرت گذشته ها رو مي خوريم ميگميم كااااااااش اما يه بار هم كاري نمي كنيم كه حسرت گذشته رو نخوريم .

    عشقها همه تو خالي و ساختگي شده ... عشق هايي كه امروزه ازش سخن به ميان مي آيد عشقهايي هست كه از روي احساسات و عواطف شديد روحي و هيجانات عجيب و غريب طرفين هست .

    بماند كه فرهنگ اصبل ايراني داره به فراموشي سپرده ميشه و فرهنگ غرب جايگيزين فرهنگ ايراني مي شه .

    يا دير سر مي زنم يا كلي سخنراني مي كنمااااااااا ... ببخشيد كه حرفهام طولاني شد .

    بهترين ها رو براتون ارزو مي كنم