• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : تجارت ميمون
  • نظرات : 2 خصوصي ، 18 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    سلام

    اينم تو وبلاگ يكي از دوستام نوشته شده بود بد نيست خوندنش

    روزي تصميم گرفتم که ديگر همه چيز را رها کنم. شغلم ‏را، دوستانم را، زندگي ام را! به جنگلي رفتم تا براي آخرين بار با خدا ‏صحبت کنم. به خدا گفتم: آيا مي‏ تواني دليلي براي ادامه زندگي برايم بياوري؟ و جواب ‏او مرا شگفت زده کرد.
    او گفت : آيا درخت سرخس و بامبو را مي بيني؟
    پاسخ دادم: بلي.
    فرمود: ‏هنگامي که درخت بامبو وسرخس را آفريدم، به خوبي از آنها مراقبت نمودم. به آنها نور ‏و غذاي کافي دادم. دير زماني نپاييد که سرخس سر از خاک برآورد و تمام زمين را فرا ‏گرفت اما از بامبو خبري نبود. من از او قطع اميد نکردم. در دومين سال سرخس ها بيشتر رشد کردند و زيبايي خيره کننده اي به زمين بخشيدند اما همچنان از بامبوها خبري نبود. ‏من بامبوها را رها نکردم… در سالهاي سوم و چهارم نيز بامبوها رشد نکردند. اما من ‏باز از آنها قطع اميد نکردم. در سال پنجم جوانه کوچکي از بامبو نمايان شد. در ‏مقايسه با سرخس کوچک و کوتاه بود اما با گذشت ? ماه ارتفاع آن به بيش از ??? فوت ‏رسيد. ? سال طول کشيده بود تا ريشه ‏هاي بامبو به اندازه کافي قوي شوند. ريشه هايي ‏که بامبو را قوي مي‏ ساختند و آنچه را براي زندگي به آن نياز داشت را فراهم مي ‏کرد.
    ‏خداوند در ادامه فرمود: آيا مي‏داني در تمامي اين سالها که تو درگير مبارزه با ‏سختي ها و مشکلات بودي در حقيقت ريشه هايت را مستحکم مي ‏ساختي. من در تمامي اين مدت تو را رها نکردم همان گونه که بامبوها را رها نکردم.
    ‏هرگز خودت را با ديگران ‏مقايسه نکن. بامبو و سرخس دو گياه متفاوتند اما هر دو به زيبايي جنگل کمک مي کنن. ‏زمان تو نيز فرا خواهد رسيد تو نيز رشد مي ‏ کني و قد مي کشي! از او پرسيدم: من ‏چقدر قد مي ‏کشم.
    ‏در پاسخ از من پرسيد: بامبو چقدر رشد مي کند؟
    جواب دادم: هر ‏چقدر که بتواند.
    ‏گفت: تو نيز بايد رشد کني و قد بکشي، هر اندازه که بتواني

    داستان جالبي بود

    فقط ميمونها سود كردن اين وسط اما اشكال نداره بالاخره جماعت حيوان هم حقي دارن روي اين كره خاكي و به خاطر افكار ناپاك انسانها يه جايي يه منفعتي براشون داره

    خوشحالم كه هم مهم شدن هم گرون هم آزاد

    سلام

    مثل اينكه اول شدم

     <      1   2