• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : مناظره يا مجادله
  • نظرات : 20 خصوصي ، 27 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليكم برادر

    فرموده ايد :

    اين انتخابات انصافا از سخت‌ترين دوره‌هاي انتخابات رياست جمهوري است. هيچکدام از کانديداها آن ويژگي‌هاي لازمي که بتواند دلت را آرام کند و بدون دغدغه رايت را به‌نام او در صندوق بريزي ندارند. تخريب‌ها و بد اخلاقي‌هايي که توسط داوطلبان و اطرافيانشان عليه همديگر صورت مي‌گيرد نشان مي دهد که هيچکدام از حضرات از آن ادبيات فرهيخته‌اي که شايسته‌ي يک رييس جمهوري و درخور نمايندگي ملت بافرهنگ ايران باشد برخوردار نيستند. اين است که مي‌گويم از سخت‌ترين دوره‌هاي انتخابات رياست جمهوري است و اگر نبود تکليف ملي و شرعي که بايد در انتخابات شرکت کرد شايد مي‌توانستي به تصميم برسي اما چه مي‌شود کرد که نمي‌شود..

    بله اين انتخابات با انتخابات قبلي تفاوت دارد و دقيقا هم از ناحيه ي اين چيه کانديداها يا نامزدهاي واجد شرايط منتخب شدن است که از طرف شوراي نگهبان که راهکار اين کار است معرفي شده .

    البته نه فقط از جهت اينکه هيچکدامشان اصل اخلاق را رعايت نمي کنند بلکه دقيقا همان که عليه همديگر هم حرفي براي گفتن ندارند ، يعني تاکنون حرفي براي جلب آراي راي دهندگان نداشته اند و بله شرايط را برايشان سخت کرده اند که براي عمل به تکليف شرعي و ملي خود کداميک از نامزدها را نام ببرند ؟ چراکه مقصود دادن برگ راي سفيد که نيست و در ثاني حداکثري هم فقط در شرکت در انتخابات نيست ، بلکه ميزان مشارکت در انتخابات انتخاب يکي از آنها با راي بالا هم همان مزيت حداکثري را داراست ، هم در سطح داخلي و هم در سطح خارجي يا بقول ديگر عزت ملي که متاسفانه گويا هيچکدام از نامزدها اين را در نظر ندارند !؟ در حاليکه من راي دهنده بايد در نظر داشته باشم ؟! بنا بر تکليف ملي و شرعي .