• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : شناخت نامزدها
  • نظرات : 1 خصوصي ، 11 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    هو الحكيم
    با سلام و تحيت
    راستش وقتى نوشته‌تان را در نقد و اندكى تخريب برخى كانديداها در سايت‌ها با ذكر مسئوليت نظامى‌تان ديدم، قدرى تعجب كردم ولى چون وبلاگ‌تان را يافتم و به رزومه كارى و طرح سايت و وبلاگتان نظرى انداختم خيلى چيزها دستگيرم شد و نيز متوجه شدم كه آن مسئوليت مربوط به قبل بوده.
    سيد بزرگوار، نظر و نقد حق شما و هر كسى است، ولى خوب و بلكه بخاطر سيادت و كسوت روحانيت بر امثال شما لازم است كه منصفانه باشد.
    به عنوان مثال، شما مى‌توانستيد دلايل مختلفى براى عدم توانمندى دكتر جليلى و اينكه مذاكرات هسته‌اى با مديريت ايشان باعث تحريمها شده و غيره (كه اين روزها نقل هر محفلى است) بگوييد و خوب هم توجيه‌اش كنيد كه همه قبولش كنند! ولى اينگه بر حسب گمانه‌ها بفرماييد: «... اگر اين گمانه‌ها درست باشد و اگر او رئيس جمهور بشود، ممکن است احمدي نژاد معاون اولش باشد و مشايي رئيس دفترش» حكايت از نوعى حب و بغض دارد و با آزادانديشى و انصاف نگارى سازگار نيست.
    چه خوب مى‌دانيد منبع اين گمانه (كه برخى با آب و تاب نقلش كردند) سايت فتنه‌جوى انتخاب به نقل از روزنامه سعودى-وهابى الحيات بود!
    فليتأمل در كنار «اين نيز بگذرد» ... كه دنيا نيز همى بگذرد ... و چه زود هم بگذرد
    اللهم اجعل عواقب أمورنا الى خير
    + هادي سجاديان 
    حاج آقا سلام عرض شد.
    ارادتمنديم. خدمت شما عرض مي کنم در اين تاريکستان موجود سري به وبلاگ شما زديم بلکه چشممون به نوري روشن شه اما به جز نور سيادت شما بزرگوار، همان تاريکي هاي موجود در فارس و رجا و صراط باقي اينجا هم موج مي زد. حقيقت اينجاست سيد بزرگوار، حقيقت اينجاست که بي بي سي و ساير رسانه هاي بيگانه در بي تدبيري همين نظام صاحب جايگاه شدند وقتي جام جام حقيقت ها رو محو مي کند تا خداي ناکرده نظام در خطر نباشد جا براي صادق صبا و نوري زاده و چارلنگي باقي مدعيان وطن پرستي باز مي شود که جلو بيايند و اخبار پشت پرده ايشان را به رخ ملت بکشند. امروز هم حق بدهيد که باشند جماعتي که جليلي را کانديداي مورد نظر رهبري مي دانند که اين رهبري همان رهبري است که 4 سال پيش عنوان کردند نظرشان به نظر احمدي نژاد نزديک تر است. موضوع جليلي هم موضوع امروز نيست، خود من حدود يک سالي بود که مي دانستم ايشان کانديدا خواهند شد آن هم نه از بي بي سي و وي او اي که از تکذيبيه هاي مسخره همين خبرگزاري هاي به اصطلاح بي طرف.
    بگذريم سيد بزرگوار، از همان فرآن و نهج البلاغه برايمان بگوييد که هنوز هيچ حزب و نظامي در آن دست نبرده و به قول معروف هنوز به دست خلق آلوده نشده است..
    سلام
    تنها جمله نويد بخش اين است: "اين نيز بگذرد!"
    + اردشير 
    طولاني شد و شايد هم يه کم ... !
    رئيس جمهور بايد مردمي باشه ساده زيست باشه هم خودش و هم البته دوروبريهاش پاک باشند ! نه اينکه دوروبريهاش خط قرمزش خطاب بشن ! ولي ما تجربه کرديم همچين رئيس جمهوري رو !! و ديديم چه به سرمون اومد ! اميدوارم امثال آقاي جليلي عزيز که نيت رياست بر جمهوري دارند ابتدا شان آن را بدست بيارن

    + اردشير 
    ادامه ...
    جناب واحدي عزيز
    همه ما به خوبي به ياد داريم در دور اول آقاي احمدي نژاد خيلي ها از جمله من فقط به خاطر اينکه جناب هاشمي راي نياورند به ايشون راي دادند ! شايد اقتضاء زمانه بود !!! ولي متاسفانه به دور از شعارزدگي و کورذهني و خيلي انگهاي ديگه که احتمالا نصيب بنده بابت نگارش اين متن خواهد شد ديديم که چه مشکلات خصوصا در زمينه اقتصادي نصيبمون شد که همه به دليل سخنان و حرفهاي خارج از ادب، ناپختگي سياسي، تصميمات خودراي، به زمين و زمان بدبين بودن !!! و خيلي از دلايل ديگه که از حوصله اين وبلاگ خارج هست بوده است .
    جناب واحدي بزرگوار سلام
    معمولا همه کساني که در انتخابات و ... در ايران اعلام کانديداتوري مي کنند در اظهاراتشون هميشه بحث تکليف و ... رو مطرح مي کنند ولي هر چه فکر مي کنم امثال آقايان جليلي و لنکراني و خيليهاي ديگه (جداي از شخصيت حقيقي که همه محترمند) براساس کدام حجت شرعي و عقلي و به پشتوانه چه مقدار سابقه سياسي و اجرائي برخود تکليف فرض مي کنند که بيايند و در مهمترين مقام اجرائي کشور ثبت نام کنند !؟ خداوکيلي کساني که در تبليغات براي امثال جناب جليلي سينه چاک مي کنند آيا ذره اي به توانائي فکري و جسمي و ... ايشان و نيز احاطه ايشون در باب مسائل سياسي و امور داخلي و بين المللي فکر کردند !؟ ساده زيستي، نيت خالص (اميدوارم شايعه همراهي پشت پرده احمدي نژاد با ايشون در حد همون شايعه باشه !) شروط لازم براي هر رئيس جمهوري هست ولي شروط کافي نيست !
    + نريمان 
    دوستان سلام
    يه کليپ زيبا از شبکه نصر درباره سخنان امام خامنه اي در خصوص انتخابات
    پيشنهاد ميکنم حتما ببينيد.

    http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=8958
    + رعنا 
    سلام به آقا سيد بزرگوار وبلاگستان

    حاج آقا در مورد مناظره ها نمي نويسين آيا؟
    + باغبون 
    سلام استاد
    منم تقريبا دغدغه هاي شما رو دارم.
    آقاي جليلي رو فردي فرهيخته مي دونم ولي از بقاي احتمالي امثال مشايي در سيستم اجرايي کشور بيم دارم.
    براي همين فعلا به دکتر ولايتي فکر مي کنم.
    + رعنا 
    سلام به آقا سيد بزرگوار وبلاگستان.

    انتخابات تو ايران در حالت كاملا بدو بدو! انجام ميشه.
    تو اين مدت كوتاه هم آدم جز حرف و شعار چيزي از كانديداها نمي بينه.
    به قول شما حداقل اگه تيم كاريشون رو تعيين مي كردن، ميشد انتخاب بهتري انجام داد.
    آقا كه هر بار ميگن من يه راي بيشتر ندارم و اونم مخفيه و كسي نمي دونه، نميدونم چرا اين طرفداران دوآتيشه ولايت فقيه اينقدر از خودشون اخبار كذب ساطع ميكنن.
    اميدوارم با اومدن دولت جديد دست امثال جناب رئيس دولت بعد از نهم از سيستم اجرايي و مناصب حكومتي كوتاه بشه.

    خدا اين انتخابات رو به خير بگذرونه ...