• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : مژده به خانمهاي محترم..
  • نظرات : 15 خصوصي ، 83 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رعنا 


    سلام به آقا سيد بزرگوار وبلاگستان

    من اومدم!

    خب ببينين آقا سيد، من نميدونم چرا کلا از خانمهايي که همسرانشون به طور اتفاقي به چاقو و سم و تفنگ توي دستشون برخورد کردن و اتفاقي تر مردن، به عنوان قاتل ياد ميکنن!

    فکر کنم ما اول بايد توي تعاريف به تفاهم برسيم، بعد ادامه بديم ..

    اين خانومه هم خيلي شيک اومده بدون خونريزي آقاي همسرشو کشته .. اصولا در روابط همسرانه، کشتن يکي از کارهاست ديگه .. و از اونجايي که يک هنر محسوب ميشه و هنر هم نزد جنس لطيف يعني خانمهاست، در نتيجه آقايون همسر مورد کشته شدن قرار ميگيرن ..

    البته در مورد روشهاي کشتن، بايد يک باب جداگانه باز بشه چون از هر انگشت خانمها کلي روش ميريزه پايين!

    از روشهاي لطيف و مهربونانه گرفته تا روشهايي که يه کمي دوز خون و خشانتش بالاست که عموما خانمها مورد لطيفش رو ترجيح ميدن ..

    وسايل هم به اندازه روشها انواع مختلف داره، از يه فنجون قهوه سمي که با عشق به همسر محترم داده ميشه گرفته تا مثلا دستکاري توي داروي خواب آور و پودر بروميد و سيم برق و روشهاي خشانت بارتري مثل يخ خورد کن ..

    و البته لازم به ذکره که هنر و مهارت خانمها در استفاده از روشهاي فوق طوريه که گوشه منشور حقوق بشر که چه عرض کنم، آب توي دل هيچکس تکون نميخوره و تازه همه بعد دلشون به حال خانومه ميسوزه که چطوري يه عمر با اين موجود ديوسيرت! زندگي ميکرده ..

    پس شما چندان نگران فمنيستهاي محترمات! نباشين که به اندازه ي تعداد خانمها روي زمين، راه براي کشته کردن آقايون وجود داره!

    و از اونجايي که هر محروميتي باعث خلاقيت ميشه، اونايي که توانايي چاق شدن ندارن، طبيعتا مخشون بيشتر کار ميکنه و از خودشون بيشتر ابداع ميکنن!

    البته آقايون هم چندان نگران نباشن، باز هم از اونجايي که خانمها خيلي مهربونن، دلشون نميخواد همسر محترمشون همش تنش بلرزه و مدام نگران آب و چايي و قهوه و غذا و چاقو و اينا باشه .. براي همين چيزي بروز نميدن .. اما خب متاسفانه بايد بگم ممکنه يهويي وارد عمل بشن ..

    پس بهتره آقايون خودشون بيشتر مواظب باشن ..

    خدمت ساقي رضوان جان هم عرض کنم که عزيزم وقتي کسي ميگه من مردم! رئيس خانواده ام! و با افتخار از اجداد مردش ياد ميکنه و به زور بازش هم افتخارتر ميکنه و عنوان جنس قوي رو به دنبال خودش داره!، بايد پيه ي همه چيز رو به تنش بماله ديگه!

    هر چند من هم زياد دوست ندارم دستم به خون اينان! آلوده بشه ولي خب نميشه که آدم از زير بار مسئوليت شونه خالي کنه، ميشه؟ ;)

    ممنون آقا سيد به خاطر اين پست بسيار عالي :)

    خدا نگهدارتون باشه

    پاسخ

    سلام.. عجب حکايتي شده اين شوهر کشي هاي شما خانمهاي محترمات..