• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : اين دو نفر..
  • نظرات : 18 خصوصي ، 48 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عباس 

    بعد از مدتها به وبلاگتان سري زدم، چيزي كه از جلسات دكتر شيري در گوشه هاي ذهن من به صورت كمرنگ از شما باقي مانده بود، روحاني نوانديش و روشنفكري بود كه روش ارتباط برقرار كردن را با نسل من بلد است و دستي در اينترنت و ساير ادوات مدرنته نيز دارد، شما را انسان عادل مي دانستم كه يكجانبه گرايي و تحليل هاي كيهاني در او راهي ندارد،‏ حساب شما را از دين فروشاني كه در لباس مقدس روحانيت خزيده اند هميشه جدا مي دانستم، اگر چه كساني كه كه به ناحق لباس روحانيت پوشيده اند مي رود كه تعدادشان چه بسا بيشتر از لايقان اين لباس بشود...

    بگذاريم و بگذريم، در جستجوي مامني از اين همه جفا و ظلم به ملت بودم ، از خون هاي ريخته و مادران گريان و آبرو هاي بر باد رفته و حرمت هاي دريده و ملت دردمند خس و خاشاك و بزغاله و گوساله انگاشته شده بودم كه به وبلاگ شما رسيدم،‏ اندك اميدي بود كه لااقل نقدي دوسويه را شاهد باشم،‏الله اكبر كه بر من بسيار گران آمد كه اينگونه عدالت را وانهاده چون كيهان نشينان تحليل يك سويه و بي پايه اي نوشته ايد كه بن مايه آن نيز جز دروغ و دغل همان كيهانيان نيست.

    تف بر من ، تف بر مملكت من كه در آن روحاني مورد علاقه من،‏از سوت كف زدن عده ي قليلي معلوم الحال كه البته كارشان محكوم است،اما هويتشان نامعلوم ،گريبان مي درد و گيسو پريشان مي كند اما از زير گرفته شدن انساني و كشته شدن وي به آن روش دد منشانه توسط كساني كه هويتشان بر همگان آشكار است، حتي كلامي بر زبان نمي راند،‏ هيهات كه همان زماني است كه مولايم فرمورد حقايق همچون پوستين وارونه شده اند،‏ در ماه حرامي كه حتي عرب سوسمار خور جاهلي قبل از اسلام،‏ به احترام آن جنگ را متوقف مي كرد ،‏ در روز مقدس عاشورا،‏ هشت نفر را مي كشند و خون ها مي ريزند و شما از از سوت و كف زدن عده اي قليل مويه مي كنيد؟

    وا اسفا كه دين خود به دنياي ديگراني مي فروشيد كه در راه قدرت پرده ها دريدند و هزاران مثل شما و بزگوارتر از شما را بي آبرو كردند، چه تضميني است كه روزي با شماچنين نكنند؟

    قلبتان درد نگرفت از فرياد كشته شدگان روز عاشورا،‏ نابود نشيديد از ديدن آن صحنه ي زير گرفتن آدمها،‏ به گونه اي كه حتي با مارمولك و سوسك هم پس از كشته شدن چنين رفتاري نمي كنند،

    اوج غيرت ديني و عرق مسلماني شما همين بود؟ كه بگوييد مير حسين موسوي مديريت مي شود،‏ باشد ، گيرم كه او مديريت مي شود،گيرم كه او نالايق است،‏گيرم كه او اشتباهات بسيار مرتكب شده است،‏چطور شيون نمي كنيد از اين جنايت ها؟ يه كلمه در اين رابطه تا حال در وبلاگتان نوشته ايد؟

    ننگ ابدي بر شما