دوست داشتم تهران بودم و در بحث تحريف فرهنگ عاشورايتان هم شركت مي كردم (البته بيشتر ياد مي گرفتم كه چيزي نمي دانم ) چند نكته كه برايم جالب بود و خوانده ام را برايتان نقل مي كنم:
امام راحل از قول ابن سينا نقل مي كنند كه پذيرفتن چيزي بدون دليل خلاف فطرت است . آري اگر هر شنيده اي را به خصوص درباره بحثتان از مداحان نپذيريم و به مطالب كه منابعش ذكر نمي شود اعتراض كنيم همه چيز در اين باره درست مي شد اگر با مطلب دروغ گريه كرديم و با مطلب حقيقي نگريستيم ميدان تحريف گسترده تر مي شود البته آنچه از تحريف لفظي خطرناك تر است تحريف معنوي است كه در آن معنا و روح چيزي عوض مي شود انشا اللهكه فرهنگ عاشورا دچار اين تحريف خطرناك نگردد . چند مورد تحريف لفظي : جمله معروف (اگر دين جدم جز با كشته شدن من باقي نمي ماند پس اي شمشيرها مرا دريابيد ) شعر زيبايي است از شيخ محسن هويزي حائري در ديوان الحائريات وي كه به امام حسين ع نسبت مي دهند ، و يا سر به محمل كوبيدن حضرت زينب سلام الله عليها كه در كتاب ساختگي نور العين في مشهد الحسين آمده و مي گويند متعلق به قرن 5 است اما نثر آن متعلق به نثر قرن 13 است و قمه زنان با استناد به آن اقدام به قمه زني مي كنند
و موارد ديگري كه هست و مجال اندك .
راستي برادر كوچكتان را دعا كردين ؟ ماشا الله اينقدر سرتان شلوغ است كه سوالهاي من بي جواب ماند سوالهاي مرا پاسخي نخواهي داد؟