سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی سایت
http://labgazeh.persiangig
.com/image/13lab.jpg

نقل مطلب از این وبلاگ با ذکر منبع موجب سپاسگزاری است .
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 111
بازدید کل: 1370413
دسته بندی نوشته ها شعر گونه ‏هایم
بـی‏ خیال بابـا
دیار عاشقی ها
دل نوشتـــه ‏ها
شعــرهای دیگران
خاطـــرات
پاسخ به سوالات
فرهنگی‏ اجتماعی
اعتقـادی‏ مذهبی
سیاست و مدیریت
قــرآن و زنـدگــی
انتقــــادی
مناسبت ها
حکایــــات
زنانـه هـــا
دشمن شناسی
رمان آقای سلیمان!
همراه با کتاب
بازتاب سفرهای نهادی


اطلاع از بروز شدن

 



گزارش های خبری
گفت‌وگو با خبرگزاری فارس
بخش خبری شبکه یک
روایتی متفاوت از حضور خدا
باز هم خبرگزاری فارس
خدای مریم! کمکم کن
ارتش مهد ادب است
سوم شعبان. جهرم
خبرگزاری کتاب ایران
سوال جالب دختر دانشجو
رضا امیر خانی و آقای سلیمان
فعالیت قرآنی ارتش
خبرگزاری ایکنا
چاپ چهارم آقای سلیمان
برگزیدگان قلم زرین
گزارش: جهاد دانشگاهی
گزارش: سانجه مشهد و دادپی
مصاحبه: خبرگزاری ایسنا
مصاحبه: سبک زندگی دینی
گزارش: همایش جهاد دانشگاهی
مصاحبه: وظیفه طلاب
پیشنهاد یک بلاگر
شور حسینی ـ شهرزاد


زخمه بر دل.. ناله از جان



باز هم مشایی..

پنج شنبه 89 اردیبهشت 9

تابناک به نقل از خبرآنلاین گزارش داد که اسفندیار رحیم مشایی با 40 دانشجوی نخبه دیدار داشت. او در این دیدار گفت: آنهایی که به من انتقاد می‌کنند به من حساسند، سوء ظن دارند.. تهمت می‌زنند، از روی علم حرف نمی‌زنند... من یک بار پیش آقای خزعلی رفته بودم ایشان گفتند: من الان روی میز بزنم و بگویم خدا مرده است، کسی کاری به کارم ندارد. ولی تو هرچه می‌گویی پشتت حرف و حدیث راه می‌افتد.
مشایی ادامه داد: این درست نیست که حالا که اینطور است من حرف نزنم... و فقط آقای مصباح و خزعلی حرف بزنند.
مشایی استعفای خود بعد از انتشار عمومی نامه‌ی رهبری را نشانه‌ی ولایت‌پذیری خود دانست و گفت: بر این اساس هیچ کس به این اندازه در طول حیات نظام، ولایت پذیری به خرج نداده است.
او گریزی هم به سوابق دوران کودکی و نوجوانی خودش زد و گفت: همیشه شاگرد اول بوده و همه جا از 13 سالگی بحث مذهبی می کرده!... و توی تیم های ورزشی بوده و در سال 53 قهرمان شطرنج مدرسه بوده..
مشایی در رابطه با دیدارش با هدیه تهرانی نیز گفت: من به هدیه تهرانی گفتم کار شما عبادت است.. چون شما توحید را اینجا عرضه کردید.. بعدا شنیدم هدیه تهرانی از این حرفم سخت متاثر شده و حتی گریه کرده است.

قبل از پانوشت: اصلا انشاء و ادبیات متن به من مربوط نیست.. خواستم رعایت امانت کرده باشم عین آن را نقل کردم..

و حالا سه تا پانوشت:

اول ـ اینکه آقای مشایی خود را در حد آقایان مصباح و خزعلی دیده است جای انتقاد سوء ظن‌داران و تهمت‌زنان و از روی علم حرف‌نزنان!! و بالاخره آلرژی‌داران از نوع اسفندیاری!! نیست.. لطفا شلوغ نکنید و به جای انتقاد به آقای مشایی، بروید خدا را شکر کنید که او خود را تنها در حد آقایان مصباح و خزعلی دیده است نه در حد نوح پیامبر و سایر معصومان..
بنابراین بهتر است به جای انتقاد که نشانه‌ی سوء ظن، تهمت و از روی علم حرف نزدن است مراقب باشید ایشان از این بالاتر نرود و در همین حد حضرات مجتهدان باقی بماند..  وگرنه
این گناهان کبیره که ایشان برشمردند تبدیل به کفر و نفاق و ارتداد خواهد شد..

دوم ـ در مورد ولایت‌پذیری وی که ده روز پس از نامه‌ی مقام معظم رهبری آن هم تازه بعد از اینکه نامه انتشار عمومی یافت و آن هم به شکل استعفا و سایر زمینه‌های مربوط به آن زیاد صحبت شده است اما انصافاً این اعتماد به نفس ایشان و نفهم انگاشتن دیگران !!! ستودنی است.. از بس در آن بالا بالاها هرچه گفته بی چون و چرا پذیرفته شده است ایشان انتظار دارند ما هم که در سطوح پایین جامعه هستیم باور کنیم که کار ایشان نه تنها مقابله با تدابیر رهبری نبوده است که حتی هیچ کس به این اندازه در طول حیات نظام، ولایت پذیری به خرج نداده است. شما مدام داد بزنید که بابا تلخ است.. همه دارند می‌گویند تلخ است.. اما او خواهد گفت: ذائقه‌ی همه‌ی شما اشتباه می کند.. شیرین است و اصلا شیرین‌تر از این در طول حیات انقلاب وجود نداشته است.

سوم ـ از سوابق درخشان ایشان که بگذریم، سال 53 یعنی قبل از انقلاب و درست در زمانی که شطرنج درعرف متدینان، حرام بود و بازی نمی‌شد، قهرمانی‌شان در شطرنج نشان از شکل گیری شخصیت مذهبی ایشان از همان دوران دارد!! و احتمالا اینکه معتقدند هدیه تهرانی توحید را به آنجا آورده است از همین جا نشأت می‌گیرد..