سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی سایت
http://labgazeh.persiangig
.com/image/13lab.jpg

نقل مطلب از این وبلاگ با ذکر منبع موجب سپاسگزاری است .
بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 111
بازدید کل: 1370535
دسته بندی نوشته ها شعر گونه ‏هایم
بـی‏ خیال بابـا
دیار عاشقی ها
دل نوشتـــه ‏ها
شعــرهای دیگران
خاطـــرات
پاسخ به سوالات
فرهنگی‏ اجتماعی
اعتقـادی‏ مذهبی
سیاست و مدیریت
قــرآن و زنـدگــی
انتقــــادی
مناسبت ها
حکایــــات
زنانـه هـــا
دشمن شناسی
رمان آقای سلیمان!
همراه با کتاب
بازتاب سفرهای نهادی


اطلاع از بروز شدن

 



گزارش های خبری
گفت‌وگو با خبرگزاری فارس
بخش خبری شبکه یک
روایتی متفاوت از حضور خدا
باز هم خبرگزاری فارس
خدای مریم! کمکم کن
ارتش مهد ادب است
سوم شعبان. جهرم
خبرگزاری کتاب ایران
سوال جالب دختر دانشجو
رضا امیر خانی و آقای سلیمان
فعالیت قرآنی ارتش
خبرگزاری ایکنا
چاپ چهارم آقای سلیمان
برگزیدگان قلم زرین
گزارش: جهاد دانشگاهی
گزارش: سانجه مشهد و دادپی
مصاحبه: خبرگزاری ایسنا
مصاحبه: سبک زندگی دینی
گزارش: همایش جهاد دانشگاهی
مصاحبه: وظیفه طلاب
پیشنهاد یک بلاگر
شور حسینی ـ شهرزاد


زخمه بر دل.. ناله از جان



قاچاق انسان..

شنبه 87 شهریور 23

مدتی است که یکی از کانال های ماهواره ای، در یک برنامه ی تبلیغاتی برای انتخاب دختران زیبای ایرانی در دوبی و آلمان تبلیغ می کند. بر اساس این آگهی، دختران برنده  به شرکت هایی معرفی می شوند که دختران زیبا را به عنوان مدل در کشورهای اروپایی جذب می کنند. دختران جوان شانزده تا بیست و هشت ساله باید برای ثبت نام به سایت شبکه ی تلویزیونی مذکور مراجعه کنند.
بی شک این اقدام، پوششی برای شناسایی، جذب و فروش دختران ایرانی به شبکه های فساد اروپایی است که امروزه به عنوان یک صنعت پردرآمد، سوداگران جهانی را به خود مشغول کرده است.
پیش تر ها هم این طرح در کشورهای اروپای شرقی و کشورهای تازه استقلال یافته ی شوروی سابق صورت گرفته است. بسیاری از دختران این کشورها به بهانه ی کسب ثروت یا دستیابی به شهرت، شناسایی و جذب شدند و به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان که درآمد سرشاری  از صنعت پرونوگرافی دارد قاچاق شده و به شبکه های فساد و تن فروشی فروخته شدند.
قاچاق و فریب زنان را می توان بخش تاریک و پنهان مقوله ی جهانی شدن و تأثیر رسانه ها و شبکه های تلویزیونی اغواگر دانست. ار بین رفتن مرزها توسط این شبکه ها باعث جهانی شدن جرایم سازمان یافته در این خصوص شده است. اکثر فریب خوردگان، برای دستیابی به شرایط بهتر زندگی و کسب مشاغل مناسب به قول های دروغین قاچاق چیان اعتماد می کنند.
براساس گزارش برخی سازمان های بین المللی، سالانه حدود 1200000 نفر قربانی قاچاق انسانی می شوند که 80 درصد این تعداد را زنان و دختران تشکیل می دهند. این استثمار مدرن، اغلب زنان و دختران قاچاق شده را با اجبار به روسپی گری و توریسم جنسی می گمارند. متخصصان تخمین می زنند که حضور و فعالیت قربانیان در کشورهای مقصد، سالانه بیش از 32 ملیارد دلار درآمد ایجاد می کند.

خانوداده هایمان مراقب باشند تا فریب این تبلیغات را نخوریم و حیثیت ایرانی اسلامی مان را دستخوش سودجویی ماجراجویان جهانی نکینم