• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : خط قرمز من رهبري است
  • نظرات : 11 خصوصي ، 44 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    + فاطمه بنت اسد 

    سلام

    ممنون از راهنمايي هاتون و التماس دعاي زيييييييييييييييياد


    سلام

    به معناي واقعي حظ بردم

    اگر روزي قرار باشد شما را در چند جمله بيان کنم. بي اغراق اعتراف ميکنم که تنها کسي هستين که در طول عمرم ديدم که با وجود مقام و جايگاه خاص از لحاظ سياسي اجتماعي که دارين هميشه به دور از چاپلوسي و واقع گرايانه خدمت کردين، انتقاد کردين، تمجيد کردين و حتي گلايه کردين.

    من نميدونم چه کساني و با چه نيتي شما رو متهم کردند. اما از متن نامه متوجه شدم به چه چيزي متهم شدين. چشمان حقيقت بينشون رو بستن و متاسفانه احتمالا متعصبانه و بي پروا دست به نقادي زدند.

    با اين پستتون ارادت ما به شما چندصد برابر شد، چون باز هم صداقت در تمامي هفت بند موج ميزد.

    پايدار باشيد.

    + ناصر 

    سيد جان ببخشيد اين ابله اينقدر نمي فهمد وقتي اراجيفش را عمومي مي فرستد ...

    شخصي که بنام بصير آمدي برگرد به لانه ات و خفه شو يا لا اقل با يار رهبري و هم فکرانش درست حرف بزن.مملکت جاي الافهايي چون تو و همفکرانت و موسوي و کروبي و عقبه ي فاشيستشان نيست که هر غلطي بکنند.امام خميني تمام عمرش را فداي اسلام و انقلاب کرد ،خانواده شهدا خون جوانان رشيدشان را به پاي ريشه هاي انقلاب ريختندو... مملکت آزاده و ايثارگر و جانباز هم کم ندارد،پدر سوخته قوره نشده مويز شدي تشخيص مي دهي؟! بصير!!! اين نام براي تو جز تمسخر چيزي به همراه نخواهد داشت،خجالت بکش و حيا کن ،زنجير که پاره کردي لااقل آرام باش،ملعون، ديگر بار که خواستي نام ولي فقيه، رهبر جليل القدرمان را هم بياوري اول دهانت را آب بکش و بعد هم او را در عرض کسي يا خسي قرار مده و کسي را به ايشان منتصب نکن،آخر تو بصيري نه نصّاب.

    مگر حکومت شيعي ولي و مقتدا و مرجع نداشت که جماعتي چون تو سال 88 در مصلي عربده مي کشيديد واي اگر احمدي حکم جهادم دهد،توي بي عقل مگر قوه ي تشخيص هم داري که خطر سنجي مي کني،سوراخ موشتان بزرگتر نداشت که تو آمدي براي پاچه گيري،داروغه يي يا مبصري رفوزه،آهان لابد هماني هستي که در ميدان وليعصر داد ميزد احمدي ايول احمدي ايول،تو هم چون اکبر گنجي به لعنتي نمي ارزي،مزدوري هستي پر از نقاط ضعف که به پوست پيازي رنگ عوض مي کني،تو هماني که آرزو يت جز شر و فتنه نيست تا خودت را نشان دهي،موسوي بشود شورت عثمان،تو هم بشوي بند تنبان،تو بوق تو انکر الاصوات و کر يه المنظر گمشو به طويله ات،اينجا جاي چون تويي مزدور نيست،سواد که نداري ادب که هيچ و دين که چرا از ضاله هايي که با ادرار گاو طهارت مي گيرد و اين لحن تو فقط صورت بوزينه يي چون عمر و نسبش را تداعي مي کند.


    پاسخ

    با تشکر.. کاش از اين ادبيات استفاده نمي‌کرديد.. هرچند ايشان هم خوب ننوشتند اما...
    به قول شاعر جانا سخن از زبان ما مي گويي
    سلام
    حرف خوبي زديد حرفي كه شايد درددل خيلي ها باشه
    من هم تا حدودي همين مشكل رو درخانواده دارم
    هرجا كه از دولت انتقاد مي كنم طوري با من برخورد ميشه انگار با اسلام و دين و ... اهانت كردم
    نمي دونم چرا ما تحمل انتقاد رو نداريم
    خيلي مواقع اكثر كساني كه خودشون هم به دولت انتقاد دارن توي مباحث و نظراتشون بي حساب و كتاب دفاع مي كنند و حقيقت رو قبول ندارند
    در حاليكه در خيلي از موارد حضرت آقا هم به ايشون انتقاد داشتن!
    + محمد مهدي 

    سلام

    وقتي در نماز جمعه 29 خرداد رهبري از اردو کشي در کف خيابان صحبت ميکنن دو جنبه داره يه رو صحبتش با دارو دسته موسوي و يه رو صحبتش با آقاي احمدي نژاده که تو اين شرايط حساس مملکت تجمع در ميدان وليعصر رو به پيشنهاد يار غارش ميدهد حالا چرا يه رييس جمهور بايد کاري بکنه که عالي رتبه ترين مقام نظام نه يک بار بلکه در موارد متعدد ازشون انتقاد بکنه و جالب اينکه با کمال تعجب از طرف ما رييس جمهور ارزشي براي انتقاد ايشان قائل نشود اين نتيجه همان تعصب بيجا و نداشته هاي خود را داشته فرض کردن و زير سوال بردن خرد جمعي است.

    اگر آقاي احمدي نژاد اخلاق سياسي را رعايت ميکرد ميبايست به انتقاد رهبري به ديد مشاوره و نه به ديد دخالت در امور مينگريست حال از ديدگاه بنده حقير بزرگترين ايراد احمدي نژاد اينست که يکدندگي که در سياست خارجي دارد و به هيچ عنوان زير بار حرف زور نمي رود را ادامه داده و در امور مملکتي اعمال مي کند که پسنديده نيست نرمش و لطالف در مورد اجرايات موجود ندارد.

    حرف آخر يار غار احمدي نژاد در تدارک تصاحب رياست جمهوري است و به بيان آقاي آقا تهراني فتنه ديگري بس بزرگتر از فتنه 88 در راه است به نور ايمان و بصيرت هشيار باشيد .

    با خامنه اي کس نگردد گمراه او در شب فتنه ميدرخشد چون ماه

    در هر نفسم براي او ميخوانم لا حول و لا قوه الا بالله

    + بصير 
    از سراسر اين نوشته بوي نفاق و خودفروشي مي آيد. مگر مي شود مدعي اطاعت از ولي فقيه بود و در شرايط خطير حاضر به احمدي نژاد انتقاد كرد؟
    من فرقي بين تو و منافقين نمي بينم. فقط اگر آنها آشكارا نفاق مي ورزند امثال تو به صورت خفي و از درون در تلاشيد تا دين مردم را نابود سازيد.
    البته ملتي كه 25ميليون به احمدي نژاد راي داده اند به راحتي امثال تو و 15 ميليوني را كه به كانديداهاي جريان نفاق راي دادند را زير پاي خودشان له مي كنند.

    با متنتوم موافقم...خيلي هم موافقم.اما يک نکته:کسي که هنوز وبعد تمام اين جريانات خودشو سبز ميدونه ميشه بهش نگفت ضد ولايت فقيه؟


    به نام پروردگار شهيدان و درستکاران

    سلام سيد نيکوسرشت

    متاسفانه اطراف من از اين دست طرفداران متعصب زياد ديده ميشه و هميشه از دستشون در رنج و عذابم که شعار انا عمارشون!گوش فلک رو کر کرده و هر سخني رو بر ضد خدشون و در ادامه در مخالفت با رهبر عزيزمون مي دانند و رنج من بيشتر از اينه که اينها دوستانمايند و اينگونه مي کنند واي بر دشمنان ما.

    با مطلبي با عنوان:شخص امام جاوداني نيست ولي امامت بايد جاودانه بماند از شهيد بهشتي بروزم

    سلام اين هم سومين بار هست که اومدم و اين دومين نظر هست

    در مورد متنتون.

    ما هم با ولايت زنده ايم و عاشق رئيس جمهورمان هستيم....اينکه احمدي نژاد ما هر از گاهي اشتباه کرده بماند .. من ميگم همين که يه ذره دل مادرهاي شهدا رو در دور و نزديک شاد کرده مرا هم خوشحال رده....کاش رئيس هاي بعدي جمهور ما هم درست مثل امدي نژادمان باشد و اين که اميدوارم تا هميشه سايه ي رحمت رهبريمان بالاي سر مان باشد.

    + سپيدار 

    سلام اخوي

    من از شما از طرف خودم يا هيچ کس ديگر عذر خواهي نمي کنم چون شما حرفتان چيز ديگريست والا بايد در آخرهاي صف تحويل دلجويي قرار داشته باشيد.عجيب است! چطور در شلوغي هاي پارسال مدام از موسوي و کروبي و هاشمي ها خواسته مي شد که عليه فتنه جويي ها اعلام موضع کنند،عذر بخواهند تا برات رجعتشان باشد به سيستم.ظاهرا"در مرام جماعتي مرگ فقط براي همسايه است وبس.رهبر ما هميشه صبور بوده و با تدبير و گذشت اما احمدي نژاد کم به مردم و حاميان رهبري بدهکار نيست و خلاف آن به حمايت و توجيه عملکرد يارانش مي پردازد ،خودش که بماند و حيايي هم در کار نيست و حتي داد مراجع را هم در آورده اند.مشکل اينجاست وقتي ترس از خدا براي جماعتي منسوخ شده ديگر شکستن نمکدان حلال مي شود.هر آنکه از خدا بي خبر شود... حکايتشان به نو کيسه هاي تازه به دوران رسيده مي ماند که البته تاريخ ثبت کرده ديروز با که بودند و البته امروز صد البته مستقلند و حتي در مواردي فاحش چون ارتباط با آمريکا،البته رهبري بود که به داد کشور رسيد، ناراحتند طفلي ها(مرور کنند سال 88 مجلس را) امت و رهبري که شناسنامه علوي تمام دارايي شان است سکوت مي کنند تا شر بخوابد ان شاالله

    + قل سايه 

    سلام

    من که ديگه خون خودم را با سياست کثيف نميکنم

    سعي ميکنم در جايگاه خودم توي رشته و کارم درست عمل کنم و نهايتا وقتي که کارنامه کاريمو نگاه ميکنم تاثير اينکه توي کدوم دولت چي کار کردم نباشه کلا يه کاري کرده باشم منهاي دولتهاي مختلف که توي يه چيز مشترکن اونم عمر 4 سالشونه

    + علي 
    سلام
    من هم از طرفداران احمدي نژادم که احتمالا بهم متعصب بگويند، اما با حرف هاي شما موافقم.
    اگر کسي به شما جسارت کرده است من از طرف خودم عذر مي خواهم.
    مشکل از بزرگان سياسي ما است که هنوز ادبيات حرف زدن با يکديگر را بلد نيستند و آن را به سطوح پايينتر نيز تسري مي دهند، وقتي که سايت رسمي کشور و مربوط به يکي از نمايندگان، برخي حاميان رئيس جمهور را "کاسه ليس" مي خواند يا هر کس که از رئيس جمهور دفاع کرد را به ... متهم مي کند و حکم شرک و ارتداد مي دهد و ... ديگر چه انتظاري مي توان از يک فرد عادي حامي رئيس جمهور داشت؟
    مشخص است که آن فرد عادي احتمال زيادي دارد، دچار مقابله به مثل شود و حداقل در سطح کمتري آن را نسبت به شما روا دارد. (البته اين توجيه کارشان نيست، بلکه توضيح آن است)
    من باز هم به نوبه خودم عذر مي خواهم، اما ريشه هاي مهمتري وجود دارد که اگر در برابر آن موضع گيري کنيد کار به اينجاها نمي کشد.
    يا علي

    تكبير!
    + اهورا 

    سلام آقا

    سيد جان خبر نيامدنم وعيد نبود که آمدنم بعيد شود،رخصت ...

    خواستم خصوصي خدمت برسم... وقتي مطلب جديد خوندم ،به خودم گفتم عجب، تو که تو چند کامنت از رنگ جماعتي گفتي و به شوخي گفتي نگو که سيد تو يکيش جواب داد بايد گفت و... پس خصوصي بي خصوصي.

    شايد خشم قابيل هنوز فروکش نکرده

    واقعآ جالبه،چند وقت پيش، پيش کسي بودم در شکايت از شما ميگفت خوندي اون پستو... طرف بدجور احمدي نژاديه(مطلبي در استقبال مردم لبنان از احمدي نژاد)بماند، اينا يادشون رفته زير بليط کي هستن(شهدا،رهبري،مردم)،تازه امروز به اين نتيجه رسيدم وقتي نبرد با دشمن،چي ميگن،آها واجب کفائيه(واسه من)و اين جماعت مدعي ياران حضرت پس من چي ميگم؟!ميشينم پشت جبهه حالشو مي برم،خب پشت جبهه که نميشه خالي باشه...

    جنگ احد بود ديگه،آره، آره، بعضيا گل کاشتن،خب اون موقع ها فوتبال نبود،حالا که هست، گل ميزنن،به خودي،آخه راحتتره

    غروب دلتنگي ست،ظهور نزديک است،برگ سبزيست، پيش کش ساحتش ...

    " آنچه مي آزارد دلم از تو نگاه سرد نيست

    در اين جماعت عاشقي حتي شبيه مرد نيست

    در خود بسان کوره يي بر ديگران آرام جان

    از تو در اين بيگانگان آخر چرا يک فرد نيست؟! 21/9/1388"

     <      1   2   3