• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : عيد ميلاد فاطمه با پرچمهاي مشكي..
  • نظرات : 19 خصوصي ، 64 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5      >
     

    سلام حاج آقا بنده قصد توهين به هيچ كسي را نداشتم ولي شما به جمعي از متفكران مسلمان توهين كرديد. توهين امثال شما به روشنفكران مساله ي جديدي نيست . سالهاست كه روحانيون قم نشين به روشنفكران فحش مي دهند و خود را حق مطلق مي پندارند و هيچ گونه چون و چرايي را نمي پذيرند . به همين دليل در آن انجماد هلاكت بار فكري و عملي محبوس گشته اند. حاج آقا با کدام خط کش دايره معرفت دکتر سروش را اندازه گرفتيد؟ بي زحمت آن ميزان را به ما هم بدهيد که دايره ي معرفت قم نشينان را هم اندازه گيري کنيم. بگذريم اما نكته اول: به عمل كار برآيد به سخنراني نيست. يكي از مسئولين نظام هم در يك سخنراني بيان داشت كه ايران آزادترين كشور دنياست ولي آيا در جهان واقع و بيروني هم ايران آزادترين كشور دنياست؟ منظور اين است كه همه مخالف غلو هستند ولي بعضي ها كه در نظر مخالف غلوند خود نيز در عمل غلو مي كنند.

    به احاديث و روايات هم نمي توان چندان اعتنا کرد. و دلايل عقلي تان هم با پيش فرضهايي است که من به راحتي و با دليل مي توانم بگويم که اين پيش فرضها را قبول ندارم .

    + طاهره 

    سلام

    خيلي زيبا گفتين دقيقا من هم به همين فكر ميكردم.اما شما حتما ميدونين كه اون كاسه ي داغتراز اش و ساير كاسه داغ تر از اش هاي ديگه توجه بي اندازشون به اين روز نه به خاطر امام كه به خاطر حفظ قدرت خودشونه احساس ميكنن اينكه يك جمعيت كثيري مياد به خاطر اوناس نميدونن مردم فقط و فقط به خاطر امام اومدن امامي كه از جنس اينا نبود هر چند سنم قد نميده اما مني كه امام رو نديدم با تمام وجود دوسش دارم و از چيزايي كه ميشنوم و ميخونم و يا از فيلما ي اون دوره ميبينم ميفهمم امام يك مرد خدايي به معناي واقعي بود

    اما اينا با وقاحت تمام از محبوبيت امام پيش مردم سؤ استفاده ميكنن

    خب يك چرخش است
    پاسخ

    ??

    سلام آقا سيد جان

    مگه ميشه از نوشته هاي پر بار شما خرده گرفت

    دمت گرم و سرت خوش باد آقا جان

    پاسخ

    سلام.. مگه مي خواستين خرده بگيرين؟ گناه دارم من..
    پاسخ

    عليكمم الگل
    + طوبي 
    سلام
    پاسخ

    عليكم السلام و الگل

    سلام خدمت عموي زاده گرامي وديگر دوستان وگراميان

    نتونستم در مقابل اين كامنت ونظر اقاي حسين ساكت بمونم

    همني جا جوابش رو ميدهم

    البته به وبلاگش هم سز ميزنم مطمئنا .........

    عن‌اللّه‌ تبارك‌و‌تعالي‌:

    (يا أحمد، لولاك‌ لما خلقتُ الافلاك‌ و لولا عليٌ لما خلقتُك‌ و لو لا فاطمه‌ لما خلقتكم )

    اي احمد، اگر تو نبودي‌، افلاك‌ را خلق‌ نمي‌كردم‌، و اگر علي‌ نبود، تو را خلق‌ نمي‌كردم‌ و اگر فاطمه نبود، شما را خلق‌ نمي‌كردم‌...

    خدا وند متعال همه ما را به اه راست هدايت كند .

    ممطئنم كه عموي زاده گرامي جوابش رو خواهد داد اما نتونستم تحمل كنم .

    بازم ميگم خدا هدايتمون كنه

    تا كي ..............

    پاسخ

    سلام خواهرم.. كاملا درست فرموده ايد.. من قصد توهين به دكتر سروش يا هر انسان ديگري رو ندارم.. اما مطمئنا اسوه و آموزگار ديني ما پيامبر و امامان هستند نه دكتر سروش و امثالهم..

    سلام حاج آقا

    كي گفته عالم به طفيل وجود فاطمه(س) آفريده شده؟

    چرا انقدر غلو مي كنيد؟

    با عرض معذرت ، ولي شيعيان غالي همين شماها هستيد. دكتر سروش سال 84 از شيعيان غالي گفت و واقعا هم حق گفت . ضربه اي كه شيعيان غالي به دين و معنويت زدند هيچ امر ديگري اعم از ليبراليسم و سكولاريزم و حتي كمونيزم نزد. حاج آقا وقت آن است كه مقداري از اين غلوها كم كنيد باور كنيد با اين حرف ها نمي توان دين قوي كرد .

    پاسخ

    سلام.. چندتا نكته: اولا ما خودمان نسبت به غلو و غالي ها حساسيت و مخالفت داريم و در مبارزه با آنها هم كوتاه نمي‌آييم.. پس به همين راحتي و بدون اطلاع انگ نزنيد و نسبت غلو ندهيد و ضربه زدنمان را بيشتر از ليبراليسم و كمونيسم و سكولاريسم نپنداريد.. ثانيا اگر دكتر سروش سال 84 ازشيعيان غالي گفته است امام ما حضرت علي عليه السلام 1300 سال پيشتر از غاليان ناليد و با آنان جنگيد و مبارزه كرد.. ثالثا آري معتقديم كه عالم به طفيل فاطمه آفريده شده است.. مي پرسيد: كي گفته؟‌ اگر منتظريد بگويم دكتر سروش يا فلان مستشرق آمريكايي و اروپايي يا اسلام شناس كذايي گفته.. نه برادر.. نه چنين كساني گفته‌اند و نه دايره‌ي معرفت‌شان به اينجاها قد مي‌ده كه چنين چيزي بگويند.. تازه اگر هم بگويند ما كه اعتقادات و باورهامون را از دكتر سروش‌ها نمي‌گيريم و آموزه هاي دينمون رو به زلف اونايي كه با اوليات و اصول دينمان مشكل دارند گره نمي زنيم.. اما اگر مي خواهيد واقعا بدونيد كي گفته.. به احاديث بسيار فراواني كه مويد چنين امري هست مراجعه كنيد.. حالا جداي از مبحث نقلي و روايي واينكه كي گفته اگر بخواهيم از نظر عقلي نگاهي بكنيم بايد گفت اگر بپذيريم كه هدف از آفرينش كمال انساني است و اگر بپذيريم كه اگر پيامبر نباشد اين كمال ايجاد نمي شود و اگر به نقش فيزيكي و معنوي فاطمه به عنوان حلقه‌ي اتصال اين زنجيره‌ي كمال نگاه كنيم و تحت تاثير دكتر سروش ها و اكبر گنجي ها قرار نگيريم خواهيم ديد كه آري عالم به طفيل فاطمه آفريده شده است..

    اي محبان اهل بيت ( ع ) ! اگر مي خواهيد حب امام ( ع ) را بيشتر کسب کنيد ، اگر مي خواهيد حب خدا را بيشتر کسب کنيد ، حتي اگر مي خواهيد رضايت الهي را بيشتر کسب کنيد ، محبوب امام ( ع ) را که محبوب تمام اهل بيت ( ع ) و محبوب خداوند متعال است محبوب بداريد ، واقعاً دوستشان بداريد ، قلباً ، زباناً ، عملاً ايشان را دوست بداريد و سعي کنيد ايشان را نصرت کنيد ، در آن صورت امام ( ع ) شما را دوست دارند ولو اينکه خداي نکرده پرونده گذشته شما مشکل داشته باشد ، بدانيد که حب رهبر معظم انقلاب بر کارهاي گذشته شما غلبه دارد ، چه بسا به اين بهانه ، امام ( ع ) از جانب خدا ، قلم عفو بر قسمتي از نامه اعمال شما بکشد .

    پاسخ

    درووووووود..

    سلام استاد :

    شب در سكوت پاييد

    مه تا سپيده تابيد

    بانگ دو تار آرام

    بي گاه و گاه ناليد

    در روشناي محراب

    ني در هواي معشوق

    در درك يار رقصيد

    آن شب به ياد جانان

    مهر هنر درخشيد

    دلهاي مهر ورزان

    از شب ستاره ها چيد

    از بس ز عشق گفتيم

    طوفان شعر بر خاست

    رعد كلام پيچيد

    ابر خيال خنديد

    عطر بهار پاشيد

    باران عشق باريد

    پاسخ

    سلام .. قشنگ بود
    + ......... 

    کو کورسويي که درين تاريکستان مرا بسوي تو هادي شود

    کو چشمک ستاره اي که مرا اميد روشنايي دهد...

    کو نشانه رهگذري...

    کو آواي زندگي...

    سلام

    بعد مدتهاي طولاني آمدم

    زيبا بود

    بهره بردم

    با احترام

    باغبان

    http://poonya88.blogfa.com/

    پاسخ

    خوش اومديد بعد از مدتهاي طولاني
    + مريم ميراحمدي 
    سلام ! عرض ارادت. التماس دعا
    پاسخ

    ما هم سلام و ملتمس دعا
    + باغ سنجاقك 
    سلام كاملا حق با شماست ولي پيشنهادم به شما داستان ان مردي است كه ميخواست در جواني دنيا رو عوض كنه و.....اخرش فهميد بايد خودش رو تغيير ميداد.منظورم تغيير خودتان نبود كه اگر اينگونه بود رنجور نميشديد مننظورم اينه كه شما براي خودتان جشن رو هر سال پررنگتر كنيد شايد.........
    پاسخ

    سلام.. چشم
    + فاطمه بنت اسد 

    بنماي رخ كه خلقي...

    سلام .نيستيد !

    نه پاسخي نه پست تازه اي !

    پاسخ

    هستيم اما .. چه بودني

    سلام سيد نيكو سرشت

    بد بختي ما همين افراط و تفريط هاست.

    با شناختي كه ازتون دارم انتظارم مثل خيلي ها اينه كه در باره حادثه غم انگيز 14 خرداد مثل هميشه فراجناحي و حق مدرانه بنويسيد.

    نوشته هاي شما مرهمي به دل ماست.

    وقتي تو عمق واقعه بوديم جز نگاه و اه پر حسرتو زمزمه ي : (واي چه مي كنيد؟! ) چي از دستمون بر مي امد؟اي كاش فقط خواص بي بصيرت بودند!

    پاسخ

    سلام .. اعتدال با عدالت هم جورتره
       1   2   3   4   5      >