• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : ادامه‏ي تكرار مكررات ـ 2
  • نظرات : 12 خصوصي ، 36 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     

    سلام

    خيلي لطف مي كنيد ...

    منت ميذاريد...

    به ايشان بگوييد كه لطفشان همواره همراهمان است ...

    + At 

    سلام..

    ديروز دوستي(همسفر عمره خودم) اس مس داد و يادي از احوالات شما كرد و گفت مي شناسي شان؟!

    گفتم كمابيش... خيلي ذوق كرد ! چند ماه پيش همسفر عمره بود با شما ...

    بچه هايي كه با شما سفر آمده اند خيلي حظ برده اند...

    خوش به حالشان..

    خدا قسمت كند.. هم سفر حج را هم همسفري با شما را...

    يا حي !

    سلام حاج آقاي عزيز و دوس داشتنيمون

    خيلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي خوش اومدين

    اي خدااااااااااا

    چرا انقد وقت كمه واسه موندنتون تا ما هم به يه نوايي ميرسيديم؟؟:(

    دعا كنين فردا صبح خودمو به موقع بتونم برسونم فرودگاه واسه زيارتتون!

    خوش به حالتون ...

    سلام حاج آقاي عزيز و دوس داشتنيمون

    خيلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي خوش اومدين

    اي خدااااااااااا

    چرا انقد وقت كمه واسه موندنتون تا ما هم به يه نوايي ميرسيديم؟؟:(

    دعا كنين فردا صبح خودمو به موقع بتونم برسونم فرودگاه واسه زيارتتون!

    خوش به حالتون ...

    + رعنا 

    سلام به آقا سيد بزرگوار وبلاگستان

    كامنت پر از لطفتون بدجوري هواييم كرد و وقتي اومدم پست جديدتون رو ديدم، هوايي تر شدم ...

    بزرگي ميگفت: مطمئنم به لطف خدا ... و من لطف خدا رو در لا به لاي سطرهاي اين پست شما ديدم و حس كردم ...

    خوش به حالتون ...

    خدا نگهدارتون باشه

    سلام آقا سيد بزرگوار هميشگيه هميشگي...

    زيارتها قبول...

    از شما ممنونم كه به ياد ما هستيد...

    ان شاالله زيارت با معرفت نصيب تون بشه...

    دل ما رو هم راهي بارگاه ملكوتي مولا كرديد...

    التماس دعاي ويژه دارم آقا سيد...

    سوغاتي يادتون نره............

    اقا سيد زيارت قبول...

    اميدوارم دست پر برگردين...

    و ما رو هم از دعاي خيرتون محروم نكنين...





    سلام استاد
    من كاملا با نظر شما موافقم اما وقتي كه سعي در روشنگري دارم و مي خواهم به عنوان كوچكترين جامعه از خانواده خودم شروع كنم با اين سوال از طرف ايشان مواجه مي شوم :
    اگر سريال بد است پس چرا تلويزيون جمهوري اسلامي آن را نمايش مي دهد! ودر من مقابل اين منطق از نطق مي افتم!
    تازه هر روز در اداره آدم ها لحظه به لحظه ي فيلم را به تحليل مي نشينند و اگر شما فيلم را نديده باشي با نگاه عاقل اندر سفيهي به ... متهم مي شوي!
    خداوند همه ي ما را به راه راست هدايت فرمايد و عاقبت ما را به خير بگرداند
    آمين يا رب العالمين

    موافقم با مطالبتان

    اسلام و عليك يا ثامن الحجج

    حاجــــــــــــــــــــــــــــــــــي سلام.

    نظر خواهي پست بالاخره آمدم فعال نبود مجبورا تو اين نوشتم...

    خوش به سعادتتون.

    حاجي يادتونه دلخور بودم و از آقا گله كردم و نوشتم براتون كه

    (((

    http://www.razavi.tv/index.htm از اين آدرس داشتم الان حرم رو ميديدم به يادت افتادم. به جدمون شکايت کردم چرا دست سيدي که دست هزارتا بد بخت و در مونده رو گرفته رو به ضريحت نروسندي. چرا دستاي دستگير و مهربون و عاشقش رو به سراي محبتت سنگين ديدي؟ نکنه از سيد و حاجي ما نه از بنده مهربون خودت از سلاله مهربون و عاشق و عارف الزهرا(س) رنجيدي يا دلگيري.

    آقا؛ نميدونم اينقدر که پررو و پست شدم که با اين همه بدي و کثيفي ام دارم آقا صداش ميکنم منو ميبخشه؟ نمي دونم...؟ من کي باشم که به ايشون بگم آقا...؟!!! اما ميگم مهربون امام آدم خوبا؛ امام دل شکسته ها ؛ اين حاجي خيلي باهاله و مهربون. اگه صلاحش اين بود نياد قبول اما هرچي مراد و خواسته شه ازش قبول کن و بهش ارزوني کن.

    ميدونم اونم اولين خواسته اش اينه که زيارتش رو قبول کني و سلامش رو عليک بگي. وقتي ميگه السلام و عليک يا امام الغريب يا علي ابن موسي الرضا(ع) يا شمس الشموس السلطان مدفون بعرض الطوس.

    حاجي هروقت دلت شکست و يا قابل دونستي من بد رو هم دعا کن.)))

    الان ميگم يا اما رضا ع ممنونم كه دست مهربونتونو به سر دل آقا سيد ما كشيديد و دعوتش كرديد. آقا سيد به نظر من آقا الان دعوتت كرد تا چون از اون سري كه نتونستي بري دلت شكسته شده بود و الان هم اونجا نسبت به اون موقع خلوته آقا خواسته تو خلوت بريد و خواسته هاتونو بگيد.

    آقا قسمتون ميدم به جدمون و دو تا خواهش كه بازهم ياد آوري مي كنم قسمتون دادم ها.

    1- كف دستتون اسم منو بنويسيد و تو قنوتتون تو حرم دعام كنيد؟ آقاسيد قسم دادم ها و هر وقت دعام كرديد و برگشتيد دلم ميخواد بهم پيام بزاريد و بگيد كه به ارباب سفارش مارو كرديد.؟ منتظرم بزرگوار ( خيلي پرروام ميدونم اما به خدا احساس ميكنم با شما غريبه نيستم احساس ميكنم از خونواده خودمونيد بزرگوار)

    2- آقاسيد واسه امام زمان عج هم دعا كنيد خيلي غريب و بي كسه.... غريبتر از امام رضا (ع).......

    حساب كنيد يكي ميفته زندان همه فاميلهاش و دوستاش ميرن تا آزادش كنن سند بزارن و.... بالاخره ميارنش ...... اما ما چقدر بديم؟ اين همه سيد.... اون وقت هيچكدوممون از ته دل نميريم سند بزاريم ( دل بزاريم ) پيش خدا تا جدمون رو از غيبت دعاي رهائي كنيم.

    آقا سيد امام رضا ع دعوتتون كرد حالا من هم خواهش ميكنم شده باشه دو خط از همون پنجره هتل احسان در حالي كه به گنبد نگاه ميكني با دل عاشقت يه پست واسه امام زمان (عج) بزاريد تا آقا از همه سادات دلش بيشتر از اين نگيره...

    خيلي دوست دارم فردا كه ميام يه پست لا اقل كوچيك گذاشته باشيد و اولش نوشته شده باشه اللهم عجل لويك الفرج.

    آقا سيد خيلي دلم گرفت و تنگ شد واسه حرم امام رضا (ع) و ارباب غايب (عج) و شما سلاله محترم حضرت زهرا (س)

    از قول من تو پستتون به آقا بگيد من قول داده بودم خوب شم اما نميدونم چرا هنوز احساس ميكنم اونجوري كه ميخواستم بشم نشدم اما دارم تلاش ميكنم ....

    بگيد آقا رو سياهيم ولي ميائيم دنبالتون.....

    انشا الله...






    سلام استاد
    خوشا به سعادتتان كاش ماهم در كنار شما بوديم ...
    زيارتتان قبول
    كامنت پست جديدتان فعال نيست ناچار برايتان توي پست قبلي نوشتم
    راستي بلاخره صبوري جواب داد و بزرگواري ياد ما كرد!
    التماس دعاي مخصوص

    واما تکرار مکررات

    حقير قبلا يک انتقاد نامه اي به چند سايت ارسال کردم که مطرح هم شد و حال که شما فرموديد و تحليل نموده ايد با اجازه شما مجددا مطرح ميکنم

    ميوه ممنوعه:

    به قول جنبش دانش آموزي : چرا بعضي‌ها تصور مي‌كنند براي اين كه نسل جوان به چاه نيفتند بايد آنها را داخل چاه برد و به آنان گفت اينجا چاه است، مبادا در آن بيفتيد.آيا نمي‌شود با پرورش ايمان و نشان دادن الگوهاي اجتماعي مناسب و تبليغ رفتارهاي مثبت به آنان آموخت كه چاه چيست و راه كدام است؟
    آيا در آن ماه كسب فضايل اخلاقي (رمضان)، خود آقايان مسئول در كنار دختر و پسرشان نگاه عميقي به سريال "ميوه ممنوعه" داشتند و به نظرشان بعضي از سكانس‌هاي اين فيلم قصد پركردن كدام خلاء تربيتي در جامعه را دارد؟"
    "اين كه يك پيرمرد خير يا به ظاهر خير، از راه خير به افكار شر و يا به ظاهر شر برسد براي تربيت نسل جوان اولويت دارد؟ آيا نمي‌شد همين فرد خير كار خير خود را ادامه مي‌داد و شرهاي داستان متوجه فرد شروري همچون جلال پسر آن پيرمرد مي‌شد. اين تخريب سازندگي است يا بازندگي؟ در شرايطي كه قرار است صدا و سيما بزرگان، مسجدي‌ها و ريش‌سفيدها را هم داخل اين ماجراهاي عاشقانه كند، همان‌هايي كه وقتي جوان‌ترها در گرداب گناه گير مي‌كنند به سراغ آنها مي‌روند تا با تجربيات و نصايح خود دستشان را بگيرند و نجاتشان دهند، بايد به چه كسي اعتماد كرد؟مجموعه‌هاي فكري فرهنگي جامعه به غير از صدا و سيما كه ابزار پر نفوذي براي تثبيت يا انحراف اخلاقي جوانان است، چقدر مي‌توانند در بازسازي تخريب‌هاي فرهنگي صدا و سيما و تغيير رفتارهاي غلط و اصلاح شيوه‌هاي تربيتي دستگاه‌هايي همچون صدا و سيما اثرگذار باشند؟

    و اما شمس العماره:

    در اين سريال بنده چيزي جز مسائل زير نديدم: 1- مهمل گويي رحمت و زنش 2- مسخره بازي شكور و زنش 3- مصنوعي بازي كردن ليلا و ادا درآوردن 4- به مسخره گرفتن اسراف آب و برق به وسيله رحمت و اطرافيانش 5- به كار بردن اشتباه ضرب المثل‌ها توسط پري خانم و بگذاريد دو مورد بسيار مهم را بگويم: 6- بي‌تفاوتي و بي‌قيدي رحمت براي ارتباط همسايه با دخترش و اجازه دادن به او براي راحت حرف زدن در مورد دخترش 7- باز بودن ارتباطات بين زن‌ها و مردها و مخصوصا ليلا و خواستگارانش كه حتي براي ليلا كادوي تولد مي‌گيرند و تبريك مي‌گويند در حالي كه هيچ عقد ازدواجي بسته نشده. اين اولين باري است در صدا و سيما دست به چنين اقدام شنيع براي پاك كردن مرزهاي عفت و پاكي با زشتي و پليدي زده مي‌شود. گويا اين جا اروپا است و جامعه بناست به سمت بي‌قيدي و لاابالي گري نزول كند. البته اين مسأله در صدا و سيما تبديل به جريان شده است. چند وقتي است سانسورهاي تلويزيون با مسامحه و مساهله بيش از پيش انجام مي‌شود. در بازي‌هاي واليبال و فوتبال در هنگامي كه تماشاگران نشان داده مي‌شوند سانسور به نحو كم‌رنگي انجام مي‌گيرد. در صدا و سيما مرزهاي اخلاقي در حال شكسته شدن است. عمو پورنگ، به بچه‌ها اجازه گستاخي و پررويي مي‌دهد. رابطه مردان و زنان به شكل باز به طور گسترده نمايش داده مي‌شود. مردم و مخصوصا جوانان را فيلم زده كرده‌اند در حالي كه اكثر فيلم‌ها خارجي است و اهداف اين فيلم‌ها با هم متفاوت و متباين است. خيلي از آنها آخرالزماني است كه القائات صهيونيستي و يهودي دارند. بگذريم. صدا و سيمايي كه بنا بود دانشگاه باشد به جاي اين كه براي علم فيلم بسازد، با جبهه و جنگ، طنز معنوي درست كند، رمان نويسان و داستان نويسان قدر را به كار گيرد تا فيلم‌نامه‌هاي اخلاقي اجتماعي و سياسي بنويسند، يا سياست‌گزاري با حساب و كتاب در مورد موضوعات مهم زندگي آدم‌ها داشته باشد و يا علم و معرفت را در صدر مهمات خود قرار دهد، گپ و گفت زن و مرد نامحرم، نمايش سريال‌هاي كم ارزش و بي‌محتوا، فيلم‌هاي خارجي متزاحم با عقايد مسلمين و مرزبندي كردن بين قرآن و اهل بيت با بقيه مسائل زندگي، را آموزش مي‌دهد. اين كه علم را محدود به شبكه چهار و هفت كنيم و بگوييم كه هر كس مي‌خواهد علم بياموزد به اين شبكه‌ها مراجعه كند بسيار كوته فكرانه و نابخردانه است؛ يا مثلا بگويد هر كس مي‌خواهد قرآن و حديث بياموزد برود شبكه قرآن. مسأله اين جاست كه صدا و سيما و متوليان اين مجموعه بزرگ، هنوز ارتباط وثيق علم و دين با زندگي عادي يك انسان را نفهميدند. براي همين هر وقت صحبت از اينها مي‌شود با مرزكشي خاصي از زندگي عادي صحبت مي‌شود. در حالي كه اينها جز زندگي عادي ما آدم‌ها نيستند. صدا و سيما نبايد فكر كند كه اگر صد در صد طبق اميال بيننده‌هايش عمل كند موفق است! بلكه بايد دانشگاه باشد، بايد تربيت كند و اميال آدم‌ها را تغيير بدهد. صدا و سيماست كه مي‌تواند فكر آدم‌ها را يك جا تربيت كند. و بماند درد دل‌هايي از اين قبيل كه ما ظرفيت به اين عظمت داريم و در غفلت بزرگي به سر مي‌بريم. «اقترب للناس حسابهم و هم في غفلة معرضون» بزرگوار و آقا؛ از شما كه به طور جدي و پيگيرانه به اين مسأله توجه ميكنيد و ميپردازيد کمال تشکر را داريم. صدا و سيما دارد منشأ شر مي‌شود به جاي اين كه منشأ خير باشد.

    در ضمن آقا سيد يک تيتري را ديديم که در آن نوشته شده بود بيائيد از شمس العماره از حيث نزديک بودن به عقايد ما اصلاح طلبان حمايت کنيم. (فکر کنم قرار بوده اين سريال بعد از انقلاب مخملي ÷خش شود که آقايان عجله کردندو...)
    اميدواريم پايه هاي فرهنگي ايران توسط ترويج دهنده فرهنگ اسلامي يعني صدا و سيما ( ) متزلزل نگردد.

    اين جا کسي هست که به انتظار آمدنت و صداي پاهاي مهربانت چشم به در دوخته است...

    بزرگوار دوستت داريم

    راستي با صحبت هاي شما راجع به شمس العماره موافقم....
    سلام.بالاخره تو يكي از اين وبلاگها (وبلاگ شما ) قدري احساس آرامش كردم.يعني از معدود وبلاگهايي كه دو ويژگي خوب نوشتن و چيز خوب نوشتن رو باهم دارن وبلاگ شماست.من بهتون لينك ميدم.

    سلام به آقا سيد بزرگوار و نكته سنج وبلاگستان

    روز جمعه تون به خير

    چقدر خوب گفتين آقا سيد

    متاسفانه برنامه هاي تلويزيون فرهنگ سازي كه نمي كنن هيچ، فرهنگ زدايي!! هم ميكنن

    شايد باورتون نشه، ولي بعضي وقتها توي بعضي از فيلمها كه ديالوگهايي از جنس ديالوگهاي شكور و دريا مي شنويم و پدر محترم هم حضور دارن، قيافه مون شبيه آيكون سوت زدن!! تو مسنجر ميشه كه مثلا ما نشنيديم ....

    راستش رو بخواين به عنوان يه دختر توي اين اجتماع، وقتي اين سريالهاي پر از خيانت رو مي بينم كه حتي به يوسف نبي خدا هم رحم نكردن و يه زن دوم هم براي اون درست كردن و اينها رو ميذارم كنار لايحه ها و بندهايي كه هر چند وقت يكبار از گوشه و كنار پيدا ميشن، به اين نتيجه ميرسم كه يه تفكري ميخواد اين فرهنگ رو توي كشور جا بندازه و عادي جلوه بده

    سريالهاي ايراني با اين سبك كه آدم از ديدنش پشيمون ميشه، سريالهايي كه اتفاقي با محتوا هم درمياد، به خاطر گريمهاي آنچناني خانمها!! يهويي تصوير كمرنگ و پررنگ ميشه و دچار مميزي و سانسور.

    ميريم چهارتا فيلم كارآگاهي مثل پوآرو يا ناوارو ببينيم كه خدا رو شكر آقايون اينقدر به فكر قوه تخيل و شم پليسي ما هستن، پايان كارو به خودمون واگذار ميكنن و بيننده بايد خودش بفهمه كه چي شد مثلا از يه مجلس مهموني اومدن توي يه گاراژ خرابه و دارن همو ميزنن!!

    توي بعضي از فيلمها هم وقتي نميتونن مطلب اصلي رو بيان كنن، ديالوگها رو طوري تغيير ميدن كه آدم هي به گوش خودش شك ميكنه كه اين الان چه ربطي داره و وقتي متوجه اصل مطلب ميشه، نميدونه بخنده يا گريه كنه به حال خودش كه تا اين اندازه فهم و شعورش رو زير سوال ميبرن ...

    و نتيجه اين ميشه كه آدم از ديدن اين برنامه ها سير ميشه، بشيني دو ورق روزنامه بخوني و نقد فيلمها رو بررسي كني و تو اينترنت يه گشتي بزني، هم چهار تا مطلب ياد ميگيري، هم وقت با ارزشت رو با ديدن اين ....... پر نكردي، هم احساس نمي كني يه عده نشستن اون پشت و با ساخت و پخش همچين مجموعه هايي توي دلشون به توي مخاطب ميخندن - حالا شايد هم نمي خندن!! مطمئن نيستم -

    بعد وقتي باز فكر ميكني كه خب اين برنامه از رسانه ملي!! پخش ميشه و تاييد شده است و اينا .. يهويي به خودت شك ميكني كه نكنه اينا خيلي پيشرفته و متمدن شدن و اين جور مسائل عاديه و تو زيادي سخت گيري!!

    پس باز هم ميرسي به همون راه بهتر كه هيچي رو نبيني

    خانم مرادي از موسيقي گفتن و چقدر هم خوب گفتن، اتفاقا توي ضميمه ديروز روزنامه اعتماد آقاي هوشنگ جاويد، نويسنده و پژوهشگر موسيقي آييني يه درددلي با وزير ارشاد داشتن كه واقعا به حق بود ... اين ترانه هاي مبتذل كجا و موسيقي اصيل ايراني كجا ...

    حالا نميدونم آقايون يا نميدونن، يا نميخوان بدونن، يا ميدونن و عمل نميكنن ...

    وگرنه هر ذهن روشن و آگاهي متوجه ميشه اين استدلال دفع افسد به فاسد غير مسئولانه ترين دليل ممكنه

    ممنونم از مطلبتون

    خدا نگهدارتون باشه

     <      1   2   3      >