• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : نبودم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 25 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + فريده 
    با سلام امكان دارد مطالب سخنرانيها را يك جوري در سايت بگذاريد؟متشكرم

    سلام آقا سيد

    احوالتون چطوره ؟‏عزاداريهاتون قبول باشه

    اول بذارين براي پست جديدتون بگم كه چقدر موقع خوندنش دلم آب شد كه نمي تونم بيام و از اين جلسه ي قشنگ استفاده كنم . به خاطر دوري راه همش بايد ماها فراموش بشيم !

    آقا سيد ِخوش سفر ِ وبلاگستان

    انتقادتون واقعا به جا و مناسب بود ... فقط شركت نفت نيست كه اينطوري به كاركنانش ميرسه ،‏يكي دو تا شركت دولتي ديگه هم هستن كه همينطوري و به اين شكل عمل ميكنن . هر كسي كه بره توي اونها نسل اندر نسل تامين شغلي و مالي و همه چيز ميشن ...

    اينطور حرفها جنبه ي تخريبي ندارن ،‏بالاخره من و شمايي كه توي اين جامعه زندگي ميكنيم و كاستي ها رو مي بينيم بايد بگيم . اگه قرار باشه همه سكوت كنيم و فقط تعريف و تمجيد كنيم كه كاري از پيش نميره .

    كاش همه ي بزرگترها و مسئولها مثل شما اينطوري مشكلات رو مي ديدن و مطرح مي كردن ،‏ بايد از يه جايي شروع بشه ...

    موفق باشيد .

    هر انقلابى دو چهره دارد: چهره اول: خون، چهره دوم: پيام.و شهيد يعنى حاضر، كسانى كه مرگ سرخ را به دست خويش به عنوان نشان دادن عشق خويش به حقيقتى كه دارد مى ميرد و به عنوان تنها سلاح براى جهاد در راه ارزش هاى بزرگى كه دارد مسخ مى شود انتخاب مى كنند، شهيدند حى و حاضر و شاهد و ناظرند، نه تنها در پيشگاه خدا كه در پيشگاه خلق نيز و در هر عصرى و قرنى و هر زمان و زمينى و آنها كه تن به هر ذلتى مى دهند تا زنده بمانند، مرده هاى خاموش و پليد تاريخند و ببينيد كه آيا كسانى كه سخاوتمندانه با حسين (ع) به قتلگاه خويش آمده اند و مرگ خويش را انتخاب كرده اند، در حالى كه صدها گريزگاه آبرومندانه براى ماندنشان بود و صدها توجيه شرعى و دينى براى زنده ماندنشان بود، توجيه و تاويل نكرده اند و مرده اند، اينها زنده هستند؟ آيا آنها كه براى ماندنشان تن به ذلت و پستى رها كردن حسين (ع) و تحمل كردن يزيد دادند؟ كدام هنوز زنده اند؟هركس زنده بودن را فقط در يك لش متحرك نمى بيند، زنده بودن و شاهد بودن حسين (ع) با همه وجودش مى بيند، حس مى كند و مرگ كسانى را كه به ذلت ها تن داده اند، تا زنده بمانند، مى بيند.آنها نشان دادند، شهيد نشان مى دهد و مى آموزد و پيام مى دهد كه در برابر ظلم و ستم، اى كسانى كه مى پنداريد: «نتوانستن از جهاد معاف مى كند»، و اى كسانى كه مى گوييد: «پيروزى بر خصم هنگامى تحقق دارد كه بر خصم غلبه شود»، نه! شهيد انسانى است كه در عصر نتوانستن و غلبه نيافتن، با مرگ خويش بر دشمن پيروز مى شود و اگر دشمنش را نمى كشد، رسوا مى كند.و شهيد قلب تاريخ است، همچنان كه قلب به رگهاى خشك اندام، خون، حيات و زندگى مى دهد. جامعه اى كه رو به مردن مى رود، جامعه اى كه فرزندانش ايمان خويش را به خويش از دست داده اند و جامعه اى كه به مرگ تدريجى گرفتار است، جامعه اى كه تسليم را تمكين كرده است، جامعه اى كه احساس مسووليت را از ياد برده است و جامعه اى كه اعتقاد به انسان بودن را در خود باخته است و تاريخى كه از حيات و جنبش و حركت و زايش بازمانده است، شهيد همچون قلبى، به اندام هاى خشك مرده بى رمق اين جامعه، خون خويش را مى رساند و بزرگترين معجزه شهادتش اين است كه به يك نسل، ايمان جديد به خويشتن را مى بخشد.شهيد حاضر است و هميشه جاويد.
    يكى از مهمترين و حيات بخش ترين سرمايه هايى كه در تاريخ تشيع وجود دارد، شهادت است.ما از وقتى كه، به گفته جلال «سنت شهادت را فراموش كرده ايم، و به مقبره دارى شهيدان پرداخته ايم، مرگ سياه را ناچار گردن نهاده ايم» و از هنگامى كه به جاى شيعه على (ع) بودن و از هنگامى كه به جاى شيعه حسين (ع) بودن و شيعه زينب (س) بودن، يعنى «پيرو شهيدان بودن»، «زنان و مردان ما» عزادار شهيدان شده اند و بس، در عزاى هميشگى مانده ايم!چه هوشيارانه دگرگون كرده اند پيام حسين (ع) را و ياران بزرگ و عزيز و جاويدش را، پيامى كه خطاب به همه انسانهاست.اين كه حسين (ع) فرياد مى زند- پس از اين كه همه عزيزانش را در خون مى بيند و جز دشمن و كينه توز و غارتگر در برابرش نمى بيند- فرياد مى زند كه «آيا كسى هست كه مرا يارى كند و انتقام كشد؟» «يكى از مهمترين و حيات بخش ترين سرمايه هايى كه در تاريخ تشيع وجود دارد، شهادت است.ما از وقتى كه، به گفته جلال «سنت شهادت را فراموش كرده ايم، و به مقبره دارى شهيدان پرداخته ايم، مرگ سياه را ناچار گردن نهاده ايم» و از هنگامى كه به جاى شيعه على (ع) بودن و از هنگامى كه به جاى شيعه حسين (ع) بودن و شيعه زينب (س) بودن، يعنى «پيرو شهيدان بودن»، «زنان و مردان ما» عزادار شهيدان شده اند و بس، در عزاى هميشگى مانده ايم!چه هوشيارانه دگرگون كرده اند پيام حسين (ع) را و ياران بزرگ و عزيز و جاويدش را، پيامى كه خطاب به همه انسانهاست.اين كه حسين (ع) فرياد مى زند- پس از اين كه همه عزيزانش را در خون مى بيند و جز دشمن و كينه توز و غارتگر در برابرش نمى بيند- فرياد مى زند كه «آيا كسى هست كه مرا يارى كند و انتقام كشد؟» «هل من ناصر ينصرنى؟» مگر نمى داند كه كسى نيست كه او را يارى كند و انتقام گيرد؟ اين سوال، سوال از تاريخ فرداى بشرى است و اين پرسش از آينده است و از همه ماست. و اين سوال انتظار حسين (ع) را از عاشقانش بيان مى كند و دعوت شهادت او را به همه كسانى كه براى شهيدان حرمت و عظمت قائلند اعلام مى نمايد.اما اين دعوت را،اين انتظار يارى از او را،اين پيام حسين(ع) را - كه «شيعه مى خواهد» و در هر عصرى و هر نسلى، شيعه مى طلبد ما خاموش كرديم به اين عنوان كه به مردم گفتيم كه حسين (ع) اشك مى خواهد، ضجه مى خواهد و دگر هيچ، پيام ديگرى ندارد. مرده است و عزادار مى خواهد، نه شاهد شهيد حاضر در همه جا و همه وقت و «پيرو». آرى، اين چنين به ما گفته اند و مى گويند!
    هل من ناصر ينصرنى؟» مگر نمى داند كه كسى نيست كه او را يارى كند و انتقام گيرد؟ اين سوال، سوال از تاريخ فرداى بشرى است و اين پرسش از آينده است و از همه ماست. و اين سوال انتظار حسين (ع) را از عاشقانش بيان مى كند و دعوت شهادت او را به همه كسانى كه براى شهيدان حرمت و عظمت قائلند اعلام مى نمايد.اما اين دعوت را،اين انتظار يارى از او را،اين پيام حسين(ع) را - كه «شيعه مى خواهد» و در هر عصرى و هر نسلى، شيعه مى طلبد ما خاموش كرديم به اين عنوان كه به مردم گفتيم كه حسين (ع) اشك مى خواهد، ضجه مى خواهد و دگر هيچ، پيام ديگرى ندارد. مرده است و عزادار مى خواهد، نه شاهد شهيد حاضر در همه جا و همه وقت و «پيرو». آرى، اين چنين به ما گفته اند و مى گويند!
    يادم رفتش سلام خاصه رو به دکتر شيري برسوند ما که ايشون رو ديگه توي دانشگاه (دانشکده فني نمي بينيم) گويا امير کبير مي رن!! ارادتمند شيطان!
    سلام آقا سيد تسليت به مناسبت شهادت حسين(ع) دير زماني است که من نيز در دل مشغولي هايم غرق شده ام و فزصت نوشتن و گشت و گذار را ندارم شرمنده که کم توفيق شده ايم و پيش شما کم مي آيم به اميد ظهورش خوشا به حال منتظران

    سلام

    گفتم ازتون خبري نيست پس در سفر بوديد.با دست پر !

    حيف كه ما نمي تونيم تو مراسمتون شر كت كنيم .

    ما رو يادتون نره.خيلي خيلي خيلي التماس دعا!!!!

    سلام آقا سيد واقعا حرف دل ما را زدي من خودم كارمند پتروشيمي هستم اينجا يك عده از همكارها استخدام شركت نفت بودند دنياي آنها با دنياي ما زمين تا آسمان فرق ميكنه ... مثلا يك نمونه بن هايي كه به آنها تعلق ميگيرد به ما تعلق نميگيره...فكرشو كنيد در يك محيط كاري يك عده بن دريافت كنند و يك عده فقط حسرت بخورند....

    آقا سيد عزاداريهايتان مورد قبول حق ... خيلي التماس دعا دارم

    منتظرما...............
    + ابجي خاطره 

    سلامممممممممممممممممممممممممممممممم به سيد عزيز

    خوفي؟؟؟؟؟؟؟

    چند وقت پيش اومدم ولي هر كاري كردم نتونستم نظر بدم تو مسنجر اف گذاشتم ديگه نمي دونم رسيد يا نه..........

    حالا تكليف ما كه تو نصصف جهانيم چيه................نمي تونيم بياي تو برنامه/

    خوب اين ايام رو تسليت ميگم................سيد جان ما رو از دعاي خيرتون بي نصيب نذارين.............

    وقت كردي بيا يه خبري از خودت بهمون بده

    يا علي

    سلاااااام

    سلام

    1_ما هم تسليت مي گيم

    2_ما هم مي خوايم بيايم توي اون برنامه تون

    3_خب باشه حالا كه نمي شه ميريم حسينيه سرفره كاشان حرفهاي جناب قرائتي رو مي گوشيم

    4_راست گفتيد اون شهر هاي نفت خيز رو نامردي و تبعيض از اين بالا تر وجود نداره

    5_خدا نگهدار

    عرض سلام و ارادت و احترام خدمت سيد بزرگوار جناب واحدي

    احوال شما حاج آقا؟

    مشتاق ديدار حاج آقا ... دلم حسابي براتون تنگ شده بود.

    عزاداريهاتون قبول

    ايام سوگواري آقا سيدالشهدا رو خدمتتون تسليت ميگم

    انشالله در چنين روهايي تو بين الحرمين باشيد و اونجا نائب الزياره ما باشيد ...

    توي اين شبها من و همه جوونها رو از دعا فراموش نكنيد

    التماس دعا

    به اميد ديدار

    يا حق

    سلام

    مگه نوناي شما بوي نفت نميده؟......

    كاش ميشد ما هم يه جورايي از برنا مه شما فيض ميبرديم

    التماس دعا....

    + افسانه 

    سلام سيد

    دهكده رويا بروز شد.

       1   2      >