• وبلاگ : لبـــگزه
  • يادداشت : لقمه‏ي چپ
  • نظرات : 11 خصوصي ، 57 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4      >
     
    اين روزها اطرافم حرف مكه و كربلا زياده و من ناخودآگاه به ياد شما مي‏افتم... ايام رجب خيلي ما رو دعا كنيد آقا سيد كه حسابي محتاجيم...

    سلام

    دور از انتظار نيست كه كتاب قلعه ي حيوانات را خوانده باشيد.

    نظر شما چيه؟

    آيا ما الان وسط هاي فصل هشت از ده فصل نيستيم؟

    اگر هستيم چكار كنيم كه به فصل ده نكشد؟

    ببخشيد كه پاي شما را به سياست مي كشم.

    ماه ميهماني خدا شده

    دعا كنيد...

    يا علي

    سلام آقا سيد خسته نباشيد...........اين رسم زندگي است كه هر كه قدرتمند تر و زورمندتر باشه مي تونه به ضعيف ها و محرومان غلبه كنه حالا يكي مثل شما پيدا شده اونو نجات بده اونهايي كه ناجي ندارند چكار كنند؟

    به خاطر تو / و اكنون اين / امروز است / ديروز رفت / در هاله اي از غبار و چشم خواب آلود / و فردا / با جاي پاي سبز در راه است. / عشق من! / اي ارتعاش زمان / بر پود نور / هيچ كس نمي تواند رودخانه دست هايت را / چشم هايت را / بر من ببندد / آنگاه كه خواب آلوده اند. / آسمان / بال هايش را بر تو خواهد چيد / تا به بازوان مَنَت بسپارد. / و من / به خاطر تو و دريا و آسمان و زمان / به خاطر پوست گندمي ات / و كلامت / آواز خواهم خواند. = پابلو نرودا

    بسم ربالشهدا والصديقين

    سلام تقريبا همين ساعت 28 سال پيش بهشتي ياراش پر كشيدن.خوش به حالشون.

    راستي به خاطر مطلب قبلي و از اين كه سر زديد ممنون.

    منتظرم

    خب چه تضميني وجود داره كه اين جناب كوسه دوباره هوس ماهي پلو نكنه ؟؟
    سلام
    خوبين
    خوشين
    عرض ارادت به شما
    و عرض ارادت لاکپشت آبي کوچولو ي بنده به ماهي مضطر شما

    نوشته جالبي بود و کلي قوت قلب
    اجازه بدهيد از اين يادداشت
    برداشت هاي سه بعدي بکنم
    واقعا اين يادداشت
    در اين برهه زماني
    در اين جامعه و خيابان ها
    با اين مردم و اون بيس باليست ها
    يه جورايي جالب بيد ديگه
    ..
    التماس دعا

    سلام سيد عزيز

    آقا مطلبي نوشتيد با عنوان ميمون بله؟ پس كجاست؟

    سيد جان البته شما هم جوانيد ها ولي رسيدگي و درست كردن

    آكواريوم به نظرم كار احمد آقا بوده ، اين كنجكاوي كشت ما را!

    سلام

    چرا چيزي ننوشتيد ....

    يه سوال ؟

    هر آيه اي قرآن به حتم اسرار زيادي ممكنه پشت هر كلمش خوابيده باشه

    خيلي دلم ميخواد بدونم اسرار آيات 1 تا 8 سوره طه چي هست.

    روزي از دوستي خواستم قبل از رفتنش به يه سفر معنوي چيزي بهم ياد بده كه به دردم بخوره و گفت مداومت به خوندن اين آيات كنم...

    سلام!

    دنبال روايت شيعه تنوري براي نقل در وبلاگم بودم كه از وبلاگ شما سر در آوردم و در نوشته هاي جالبتان مستغرق شدم!

    خدا قوت!

    يا علي مدد!

    سلام

    خب اينم ماهيه شما داريد

    دو تا گلدفيش بگيريد هم خوشگلن هم به جون هم نمي پرن

    سلام ...

    خوشحالم كه توفيق پيدا كردم بعد مدت ها خدمت برسم ...

    انتخابات و امتحانات و ... ما رو در گير كرده بود ..و

    درسمان تموم شد و ... دور تازه اي از زندگي ...

    هنوز هم منتظرم ..

    يا علي مدد

    ديگه واقعاً باورم شد كه سرتون خيلي شلوغه! من در مطلبي كه مربوط به جواب اون سوال بود كامنت هم گذاشتم. وقتي ديدم برام نوشتيد كه جواب اون سوال رو دادم فكر كردم كه مطلب جديدي از دستم در رفته.
    + sara 

    سلام

    به گزارش قلم نيوز، متن بيانيه شماره هشتم مهندس ميرحسين موسوي به اين شرح است:

    بسمه تعالي

    مردم هوشيار و شريف ايران

    طي روزهاي اخير، صدا و سيما، خبرگزاري هاي دولتي، برخي روزنامه هاي دولتي و سايت هاي اينترنتي وابسته به دولت و روزنامه کيهان، بخش عمده اي از فضاي خود را به وارونه جلوه دادن آنچه قبل، حين و پس از برگزاري دهمين انتخابات رياست جمهوري ايران رخ داد، اختصاص داده اند. آنها با استفاده از امکاناتي که متعلق به شماست، نه تنها به پنهان ساختن تخلفات و حوادث دلخراشي که در ايام اخير اتفاق افتاد، مي پردازند بلکه مسوولان مستقيم و غيرمستقيم آن را کسي معرفي مي کنند که تنها شما را در مسير احقاق حقي که داشته ايد، همراهي کرده است.

    واقعيتي که آنان بيهوده تلاش مي کنند ناديده انگارند آن است که در اين انتخابات تقلبي بزرگ اتفاق افتاده و پس از آن، معترضان به اين وضعيت به گونه اي غيرانساني مورد هجوم قرار گرفته و کشته، زخمي و يا بازداشت شده اند. اگر با مسببين جنايت کوي دانشگاه در ?? تير ???? به گونه اي مناسب و قانوني برخورد مي شد، امروز شاهد تکرار آن فجايع در ابعادي وسيع تر و وارونه جلوه دادن واقعيت ها به گونه اي جسورانه تر نبوديم.

    همان ها هستند که هنوز با اتکاء به امکاناتي که متعلق به عموم مردم است در راستاي منافع گروهي خود بي پروا به دروغ گويي و پرونده سازي براي ديگران ادامه مي دهند و افعالي را که خود عامل آن هستند را به بنده نسبت مي دهند. آنان غافلند که موسوي با اين ترفندهايي که ماهيت آن براي همه مردم روشن شده است، از صحنه بيرون نمي رود. آنچه در اين روزها رخ داد اصل نظام جمهوري اسلامي را که ميراث امام بزرگوار و شهداي گرانقدرمان است هدف قرار داده و اين چيزي نيست که بتوان به سادگي از کنار آن گذاشت و با طرح اتهاماتي اينگونه و تهديد به محاکمه از آن صرف نظر نمود.

    من نه تنها از پاسخگويي در برابر اين اتهامات واهمه اي ندارم بلکه آمادگي دارم تا نشان دهم چگونه مجرمان انتخاباتي در کنار مسببان اصلي اغتشاشات اخير قرار گرفتند و خون مردم را بر زمين ريختند و اکنون کوشش مي کنند، صحنه هايي را که صدها شاهد و ده ها تصوير آن را گواهي مي دهند به گونه اي ديگر جلوه دهند؛ آماده ام تا نشان دهم چگونه کساني که عملشان در راستاي ايجاد هرج و مرج در کشور، تضعيف نظام و منافع بيگانگان است، تلاش نمودند به بهانه تخريب‌گري هاي عناصري نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگري و وابسته به بيگانه معرفي کنند؛ ولي حاضر نيستم به خاطر مصالح شخصي و هراس از اينگونه تهديدها از ايستادگي در سايه شجره سبز استيفاي حقوق ملت ايران که امروز به خون به ناحق ريخته شده جوانان اين کشور آبياري شده است، لحظه اي صرف‌نظر نمايم. از مجموع آراي ريخته شده در صندوق ها تنها يک رأي متعلق به من است و شما به خوبي مي دانيد که مشکل آنها با ميليون ها رأيي است که جوابي براي سرنوشت آنها ندارند.

    باز هم از عموم ملت شريف ايران متواضعانه درخواست مي کنم با حفظ آرامش و پرهيز از ايجاد تنش، در دام بدخواهان که کوشش مي کنند اين حرکت گسترده اجتماعي را شورش و اغتشاش و وابسته به بيگانه قلمداد کنند، نيفتند و با زيرکي و هوشياري که ويژگي ممتاز شماست اين توطئه ها را مهار نمايند. تداوم اعتراض در چارچوب قانون و با رعايت اصول و مباني نشأت گرفته از انقلاب اسلامي، راهبرد اصلي است که ضامن تداوم و دسترسي به اهداف شماست.

    دشمن خارجي با همراهي ياران جاهل و طماع خود در داخل بر آنست که مطالبات اين حرکت عظيم خودجوش را به خوارج بيرون از نظام نسبت دهد و حتي الله اکبرهاي از دل برآمده شما را چون قرآن هاي سر نيزه معرفي کند. بر ماست که با رفتار و گفتار خود اين توطئه شوم را خنثي نماييم.

    برادر و خدمتگزار شما - ميرحسين موسوي

    چهارم تير

    سلام سيد عزيز/////////////مخلصيم فراوان///////////

       1   2   3   4      >